rmoen41 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Skrevet 12. mai 2004 Det beste for oss kunder er at det lever mest mulig nettbutikker, slik at konkurransen blir reell. Hvis nettbutikkene skal gå konkurs fordi en og annen kar med stor munn og lav tålmodighet klarer å få med seg massene på boikott av en nettbutikk. Så er det vi kunder som taper i lengden. Tror nok denne signaturen har misforstått noe mht. hvor svakt en forbruker står juridisk. Det kan være svært lagt fram for å få ordnet opp hvis et foretak har bestemt seg for "the hard way". Å "henge ut" useriøse aktører er ofte det minst ressurskrevende for en forbruker. Å antyde at en forbruker kan få et foretak til å gå konkurs ved å "oute" dem blir for enkelt. Mht. liten tålmodoghet: les også noen av de andre innleggene mine under denne tråden. Dermed har jeg sagt mitt i denne saken. Closed.
pkalle Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hvis du leser igjennom innleggene så ser du at Techline har allerede svart. Det var ment som en måte å forsøke å drive inn penger på om du ikke får tak i motpart pr telefon eller E-post. Alle skal være forsiktige med å "sette ut" rykter om personer og/eller firma uten å være helt sikker på at en har rett. Er påstanden grunnløs og svært skadelig for motparten kan en få mot søksmål med krav ov erstattning. F.eks A forteller offentlig og/eller i stort omfang at B er en tyv. Om B blir direkte eller indirekte skadelidende av dette kan etstattnings krav rettes mot A. Problemet er ofte bevis førsel og å finne kilden til slike ting. Endret 12. mai 2004 av pkalle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå