Åsmund Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Viste ikke hvor jeg skulle poste dette fordi jeg vet ikke hva feilen er. Pc en slår seg av om du tar på metallet inni kabinette og om du putter i en usb kabel. Hardiske slår seg og av inni windows. Noen vert borti lignende? Hw: MSI KT-3 Ultra, 1 gb ram, fire hd, 300 w psu
ronnyaa Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Virker som jordingsfeil. Er kabinettet fullt av støv ?
Åsmund Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Skrevet 12. mai 2004 Det er ikke jorda stikkkontakt, kan det ha noe med saken å gjøre? Er ikke så fryktelig mye støv inni den.
ronnyaa Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Det er vel ikke helt usannsynlig, eller at det er kontakt på plasser det ikke skal være kontakt. Pcutstyr SKAL være tilkoplet jordet kontakt
johanf Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Tror ikke det er så veldig mange husstander som har jordet stikkontakt her og der. _ johanf
Åsmund Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Skrevet 12. mai 2004 ikke? vi har ialefall, kameraten min har... Alle har vel det?
Lacim Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har ikke det. Har heller aldri hatt problemer med slikt. På nyere hus er de fleste uttak tilkoblet jord. Det er bare jord i "våtrom" hos oss, altså kjøkken, 2*bad, toaletter samt noe i kjellerstua.
Zyrex_ Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Er nok en jodningsfeil ja, men tviler på at det har noe å si at den er koblet til jord. Tror derimot den aldri ville slått seg på da, siden det blir det samme som når du tar på kabinettet. Skjekk alle kolinger inne i dataen og prøv å ta den frahverandre og sette den sammen igjen
Krezzo Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 (endret) hva med at han ikke har tatt på de "skivene" som skal vær mellom metallet på kabinette baksiden av hovedkortet og hovedkortet når han monterte hovedkortet?? Endret 12. mai 2004 av Krezzo
hojo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Tror ikke det er så veldig mange husstander som har jordet stikkontakt her og der. _ johanf Frem til år 2000 var det bare påbudt med jordet stikkontakt i våtrom fra år 2000 ble det påbudt med jordet stikkontakt i alle rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå