Gå til innhold

Lagger i CS selv om pingen er normal?


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller CS er alt 30-60 sekunder forsinket, bortsett fra bevegelsene mine. F.eks. når jeg skal kjøpe noe ved en ny runde, må jeg kanskje vente 15-30 sek før "buy" tegnet kommer fram slik at jeg kan kjøpe våpen. Det samme gjelder for meldinger jeg sender og det meste, bortsett fra bevegelse.

 

Hva kan være galt? Pingen min er helt OK. Jeg har spurt andre, og de sier at jeg lagger ikke noe som helst. :dontgetit:

 

Har oppdaterte drivere til skjermkort (Asus Geforce 4 TI4400), og jeg har ingen nedlastinger eller lignende i gang. Har ADSL Delta 2200 (2200/640 Kbps) fra Nextgentel. PC'en min burde da også takle CS (se i profilen).

 

Hvorfor er alt forsinket slik? :scared:

 

Takker for all hjelp! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jo være at du har komt bort nettverkssettingen i cs, pass på at denne står på dsl hvis du har dette, står denne på modem hakker det selv om du har adsl (også på lan for den slags skyld)

Hvor ordner jeg dette? Jeg har satt adsl som connection inne på settings på steam...

 

Problemet er ikke at det hakker, problemet er at alt borsett fra bevegelsene mine blir forsinket :ermm:

Lenke til kommentar
Kan jo være at du har komt bort nettverkssettingen i cs, pass på at denne står på dsl hvis du har dette, står denne på modem hakker det selv om du har adsl (også på lan for den slags skyld)

Hvor ordner jeg dette? Jeg har satt adsl som connection inne på settings på steam...

 

Problemet er ikke at det hakker, problemet er at alt borsett fra bevegelsene mine blir forsinket :ermm:

Da har du allerede den rette conectionen så dette er ikke feilen.

Lenke til kommentar
Kan jo være at du har komt bort nettverkssettingen i cs, pass på at denne står på dsl hvis du har dette, står denne på modem hakker det selv om du har adsl (også på lan for den slags skyld)

Hvor ordner jeg dette? Jeg har satt adsl som connection inne på settings på steam...

 

Problemet er ikke at det hakker, problemet er at alt borsett fra bevegelsene mine blir forsinket :ermm:

Da har du allerede den rette conectionen så dette er ikke feilen.

Ok...

 

Noen andre forslag til hva som kan være galt? Noen?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det kan være FPS drop på skjermkortet, prøv å oppdater driverene til skjermkortet ditt.

Du kan og ha fucka rates i cs!

Skriv inn "cl_cmdrate"

"cl_updaterate"

"rate"

i consollen

 

Disse tre tingene skal stå på:

cl_cmdrate = 80-100

cl_updaterate = 80-100

rate = 25000

 

Da bør laggen slutte hvis ikke det er skjermkortet, da må du eventuelt laste ned nye drivere fra Nvidia.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...