Gå til innhold

ASUS P4C800-E Deluxe


Anbefalte innlegg

Hadde kansje vært en ide å sende kortet til hw.no for å teste overklokkings delen?

Grunnen til at det er steping på CPUene er at det er forksjell på en CPU og en CPU. Det samme gjelder komponentene på et hovedkort. Det er så mange faktorer som spiller inn her. Og å sammenligne to uavhengige tester med forskjellig hardware blir helt absurd.

Også tror jeg ikke det har så mye å si hvem som overklokker pcen...

Tror ikke du er helt med her. Den cpuen overklokking.no har brukt i testen klarer 302mhz FSB. Dvs, overklokkingen er ikke begrenset av cpuen i dette tilfellet. Og jo, det har noe å si hvem som overklokker pcen.

 

Men, nok offtopic. Pritorian gleder meg til å se videre resultater med hovedkortet. Tror du blir godt fornøyd. Lykketil :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
well, fin test :)

 

kunne godt tænke mig i havde taget Vcore stabilitet med, sidder selv med et lorte ustabilt kort (p4c800 deluxe) som er utroligt ustabil i vcore :(

 

kan du huske om i havde problemmer med vcore under testen? evt. ustabillitet?

Nei, jeg hadde ingen problemer med ustabil Vcore, mulig jeg har en revision senere en deg, og det er rettet.. skal sjekke det opp så fort jeg har maskinen oppe og går igjen med det kortet..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dere må ikke glemme at P4C800 Deluxe og P4C800-E Deluxe er to forskjellige kort.

Hvor mye forskjellig da?

 

Raidkontrolleren?

 

 

Får miit Asus P4C800 i posten imorgen, gleder meg som en unge til å klokka igjen :)

 

Jeg har foresten ingenting imot at ok.no tester hovedkort, slik som denne gang :)

Lenke til kommentar
Dere må ikke glemme at P4C800 Deluxe og P4C800-E Deluxe er to forskjellige kort.

Hvor mye forskjellig da?

 

Raidkontrolleren?

 

 

Får miit Asus P4C800 i posten imorgen, gleder meg som en unge til å klokka igjen :)

 

Jeg har foresten ingenting imot at ok.no tester hovedkort, slik som denne gang :)

Det er andre forskjeller som 1Gbit Intel CSA lan kontroller. Det var hovedgrunnen til at jeg kjøpte Abit IC7-G for et år siden.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...