Gå til innhold

Abit nf7 eller an7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta NF7-(S) du ;)

ja de fleste anbefaler dette.

jo, men an7 er vel av nyere dato.. og klokke egenskapene er vel stortsett de samme, bortsett fra uGuru da... som egentlig høres veldig fristende ut...

 

er det noen spesielle forskjeller på disse hk? noen grunn for at nf7-s er bedre/dårligere?

Lenke til kommentar

NF7 er utprøvd... stabilt... og har fått en dunge BIOS updates.

 

AN7 er nytt... og har fremdeles noe bugs. uGuru funker greit, men er ikke 100% enda.

 

Så konklusjonen er på de reviewene jeg har lest at NF7 er et bedre kjøp per i dag.

 

Utenom uGuru er det vel ikke noen spesielle forskjeller heller etter det jeg husker?

 

Kjøpte NF7-S selv og er fornøyd. Ikke hatt et eneste problem. Svinkjpapp boot på det også :)

Lenke til kommentar
NF7 er utprøvd... stabilt... og har fått en dunge BIOS updates.

 

AN7 er nytt... og har fremdeles noe bugs. uGuru funker greit, men er ikke 100% enda.

 

Så konklusjonen er på de reviewene jeg har lest at NF7 er et bedre kjøp per i dag.

 

Utenom uGuru er det vel ikke noen spesielle forskjeller heller etter det jeg husker?

 

Kjøpte NF7-S selv og er fornøyd. Ikke hatt et eneste problem. Svinkjpapp boot på det også :)

sier noe der ja!

 

tror jeg går for nf7 jeg....

Lenke til kommentar

Som sagt, NF7(-S) 2.0 e det mest sikre valget da det er bortimot rensket fra alle bugs. AN7 bygger på NF7, men som alltid når forandringer gjøres så kommer nye bugs snikende. Usikker på hvor mye bedre AN7 (hvis det er det) er NF7. Kjøp et NF7 du hvis du vil være helt sikker. Skamrost kort! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er begge veldig gode hk. Så kjøp det kortet du har lyst på. Har AN7 selv og er kjempe fornøyd med det. Nå kjøpte jeg AN7 fordi alle har NF7, men må nok si at NF7 er det "trygge" valget :)

der kom pointet!

 

Det er begge veldig gode hk.

men må nok si at NF7 er det "trygge" valget :)
Lenke til kommentar
Ville dritt i de kortene, om man skal kjøpe hk nå, kjøp DFI infinity.

-hilsen nf7-s eier.

eller kansje AMD 64, om han vil ha ytelse og har litt cash.

ytelse...nja... cash.. nei...

 

 

Det ble nf7-s...

 

 

Stemmer det at de ny xp2500+ kortene er låst?

Lenke til kommentar

AN7 er ikke "bygd på" NF7-S. Hadde det vært det hadde det vært den ubestridte ener hva angår nforce2. Det er det ikke.

 

AN7 er derimot et kort som har fått et noe frynsete rykte. Det begynte med at de sendte ut kort som var modifisert etter å ha kommet ut av fabrikken. Jeg var en av de som kjøpte AN7 så snart det var i butikken, men jeg sendte det hardt og brutalt tilbake når jeg oppdaget alle feil-fiksene som var gjort på kortet. Masse loddinger, motstander som var byttet ut, baner som var kuttet, baner som var kortsluttet..... Det så ut som en krisgssone.

 

Bilder av fuxxored AN7

 

NF7-S derimot er snadder.

 

DrE

Lenke til kommentar
AN7 er ikke "bygd på" NF7-S. Hadde det vært det hadde det vært den ubestridte ener hva angår nforce2. Det er det ikke.

 

AN7 er derimot et kort som har fått et noe frynsete rykte. Det begynte med at de sendte ut kort som var modifisert etter å ha kommet ut av fabrikken. Jeg var en av de som kjøpte AN7 så snart det var i butikken, men jeg sendte det hardt og brutalt tilbake når jeg oppdaget alle feil-fiksene som var gjort på kortet. Masse loddinger, motstander som var byttet ut, baner som var kuttet, baner som var kortsluttet..... Det så ut som en krisgssone.

 

Bilder av fuxxored AN7

 

NF7-S derimot er snadder.

 

DrE

Damn! Det var bilder til ettertanke ja....

Men hvordan er AN7 nå? Risikerer du fortsatt å få et kraftig "modda" kort eller har de fått retta på det nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...