zalo Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Jeg skulle nylig installere xp på nytt da det plutselig kom en ambulanse lignende sirene fra hovedkortet (abit ic7 max3). Jeg måtte slå av strømmen for at PC'en skulle slå seg av og dette var ikke heldig. Jeg fant ut at sirene lyden fra hovedkortet kom fra overheating eller over specification voltage settings. Jeg har ikke funnet årsaken til denne sirene lyden (som kom igjen en stund etter at jeg slo den på igjen), selv om jeg kjenner til hvorfor. Det eneste jeg merker er at skjermkortet (Saphire Radeon 9800XT) er/var veldig varm på plastikken rundt viften. (viften gikk rundt som den skulle). Derfor blir mitt spørsmål: Kan hovedkortet mitt kontrollere at AGP kortet ikke blir for varmt, eller at voltage settingen er feil? Hvilken voltage skal skjermkortet stå på forresten? Hvis ikke skjermkortet kan være grunnen:Hvilkene enheter kan hovedkortet kontrollere?
Defekt Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men har en thread med et liknende problem, så det kan kanskje være lurt og følge med der også, da man ikke skal se bort i fra at problemet vårt kan være noe av det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå