Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-07 09:02, Bøgge Bakken skrev:

Sett bollen på toppen av kabinettet og få tak i en fisk som tåler den temperaturen. Kan bli litt mye algevekst og dritt i systemet men kabinette vil sikkert vekke oppmerksomhet på lan.



 

I tillegg til fisk kan han ha en algespiser:p, da blir man vel kvitt det problemet(?)

Lenke til kommentar

Ikke for på noen måte å drepe entusiasmen, men i mine øyne så det _ikke_ bra ut!

Jeg går ut fra at det er et førstegangsoppsett?

Da "rydder" du vel opp i ting og tang etterhvert :smile:

 

Gratulerer med vannkjølinga okkesom, tipper du får ganske hyggelige temperaturer med den radiatoren?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-07 11:21, Skrue skrev:

Ikke for på noen måte å drepe entusiasmen, men i mine øyne så det _ikke_ bra ut!

Jeg går ut fra at det er et førstegangsoppsett?

Da "rydder" du vel opp i ting og tang etterhvert :smile:


Gratulerer med vannkjølinga okkesom, tipper du får ganske hyggelige temperaturer med den radiatoren?


 

klart det er førstegangsoppsett. jeg gidder ikke å vente i flere dager på å få tak i bor og dremel og annet snacks, når jeg har et komplett vannkjølings-sett foran meg.

 

venter bare på et sånt stor-diameters-hull-bor-sett, så skal kabinettet få gjennomgå :grin:

 

forøvrig gikk jeg fra ~50 grader med en titan-vifte, til 32 med viftene på 12v. koblet dem på 7v istedet, og nå ligger tempen på 34.. overlever 2 grader hvis det blir mye, mye stillere.

Lenke til kommentar

32 til 34 grader er jo veldig bra da :smile: Det bør du være fornøyd med. Jeg regner med at det er idle-temp?

Om alt går som det skal, så tipper jeg at maks-tempen din havner rundt 37 til 38 grader, kanskje under det tilogmed!

Etterhvert kan du redusere tankstørrelsen ganske betraktelig også, du har sikkert fått med deg at denne ikke har noen betydning for kjølinga?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-07 13:43, Skrue skrev:

32 til 34 grader er jo veldig bra da :smile: Det bør du være fornøyd med. Jeg regner med at det er idle-temp?

Om alt går som det skal, så tipper jeg at maks-tempen din havner rundt 37 til 38 grader, kanskje under det tilogmed!

Etterhvert kan du redusere tankstørrelsen ganske betraktelig også, du har sikkert fått med deg at denne ikke har noen betydning for kjølinga?


 

mja, jeg har ikke sett at tempen har tatt så voldsomt av etter en time med q3, så den ligger vel rundt 35-36 under load.

 

ikke det at tempen i og for seg er så viktig.. det var støyen jeg i hovedsak var ute etter å fjerne, og det har gått veldig, veldig bra.

 

det er faktisk helt orgasmisk når harddisken slår seg av. :grin:

 

tanken skal byttes til noe mindre, ja.. bytter til en liten tupperware-sak når jeg først begynner å hakke opp kabinettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...