Gå til innhold

Dører til engen lagd tower


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha sidedører på det hjemmelagde kabbet og lurte på om denne løsningen er god: Hengsler bakerst og magneter foran slik at det holder seg på plass. Skal bruke gummilist slik at det ikke ligger og vibrerer mot hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil magneter på ca 2x2cm påvirke harddiskene ? Harddiskene skal bygges i en treboks med lydmatter og sunbeam oppheng i.

 

Kommer som worklog om 1 eller 2 uker. Må vente på peng etter konf.

Kassa skal ha plass til vapo osv. Den blir svær. Derfor har jeg valgt å kalle det "Fat bastard" ^^

Lenke til kommentar
Vil magneter på ca 2x2cm påvirke harddiskene ? Harddiskene skal bygges i en treboks med lydmatter og sunbeam oppheng i.

 

Kommer som worklog om 1 eller 2 uker.  Må vente på peng etter konf.

Kassa skal ha plass til vapo osv. Den blir svær. Derfor har jeg valgt å kalle det "Fat bastard" ^^

Magnet: Da tviler jeg på at det vil få noe å si.

Vapo: Vil ha, vil ha. Bare synd at pengene må gå en annen vei.

Lenke til kommentar

Ja er en feil der ja.

 

Jeg vet en go måte og veste den døren på. Du har kanskje sett slike bor TV'n står på.. der er det ofte at du trykker inn så åpnes døren seg.. og når du trykker den på plass igjen holder den seg der.. vet ikke hva dette systemet heter, eller hvor du kan skaffe det.. men har virdert og bruke det selv.. det er mye sikkrere enn og bruke magneter... :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja er en feil der ja.

 

Jeg vet en go måte og veste den døren på. Du har kanskje sett slike bor TV'n står på.. der er det ofte at du trykker inn så åpnes døren seg.. og når du trykker den på plass igjen holder den seg der.. vet ikke hva dette systemet heter, eller hvor du kan skaffe det.. men har virdert og bruke det selv.. det er mye sikkrere enn og bruke magneter... :thumbup:

hmm.. Sånn som sitter på cd-spillere hvor du åpner lokket manuelt?

Lenke til kommentar
Ja er en feil der ja.

 

Jeg vet en go måte og veste den døren på. Du har kanskje sett slike bor TV'n står på.. der er det ofte at du trykker inn så åpnes døren seg.. og når du trykker den på plass igjen holder den seg der.. vet ikke hva dette systemet heter, eller hvor du kan skaffe det.. men har virdert og bruke det selv.. det er mye sikkrere enn og bruke magneter...  :thumbup:

hmm.. Sånn som sitter på cd-spillere hvor du åpner lokket manuelt?

Ja, akkurat slik ja.. de er sikker kjekke og bruke til dette... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...