Gå til innhold

P900 - ting jeg gjerne skulle sett


Anbefalte innlegg

Jeg har en P900. En glimrende telefon på mange måter, men den har sine begrensninger.

Jeg hadde før den en T610. Den hadde en SUPER joystick, som var særs nyttig i alle menyer og til spill.

Denne burde virkelig P900 hatt, i tillegg til (eller kanskje i stedet for) jog-dial på siden. Spille spill med jog-dial og stylus..? Ikke så kjekt i "actionspill", men finfint i Monkey Island, Kabal og slike "musespill". Savner joysticken!

 

Og hvorfor BRETTES flippen ut? Da kan man jo ikke bruke tastene på den til f.eks. spill, siden de er på baksiden. Den kunne med fordel blitt SKJØVET nedover synes jeg. Da får man se hele skjermen, og har tastaturet nedenfor der igjen. Da kan man også skrive meldinger uten stylus med flippen åpen.

Nå må man nesten bruke begge hender bare for å skrive en sms, siden man trenger jog-dial'en på siden.

 

Alt i alt synes jeg man ikke får gjort nok med telefonen uten stylusen, for å si det slik.

 

Oppsummering:

-Sleng på en joystick

-La tastebrettet/flippen skyves nedover i stedet for å brettes ut

 

Men som sagt, dette til tross; en super telefon!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mna kan faktisk bruke tastene på flippen når den er søått opp, det funker jo f.eks. på v-rally. 1=gass og 3=bremse tror jeg. Tastene funker også på den nyste versjonen av goboy ;)

Joda, man må jo forsåvidt bruke dem for å taste inn koden man trenger for å starte opp Monkey Island også. Men de er jo håpløst plassert på baksiden der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...