datafeilen Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Hei! Har nå to DivX spillere i stua - en Asono DVDX70 og en MEDION MD 40814 - begge leser det meste. Den første baserer seg på en MEDIATEK brikke for å vise DivX filmer. Den andre tror jeg benytter Alladin II - den siste skal (har jeg fått vite) takle undertekster på DivX filmer. Så er spørsmålet : Hvordan i alle dager skal jeg få vist undertekster med en av disse spillerene? Jeg har prøvd å brenne cd'er med DivX filmer samt lagt ved en egen fil der underteksten er med i forskjellige formater. (*.srt,*sub osv.) uten å lykkes. Enten takler ikke spilleren undertekster, eller så må disse brennes ned på cd'n i et bestemt format..og muligens hete noe spesiellt. På PC'n trenger jeg kun å legge ved fila med samme navn som på filmen, men med en annen endelse..f.eks.Atlantis.srt og Atlantis.Avi Er det noen som har erfaring med dette og kan hjelpe? Har forsøkt å kontakte leverandørene til spillerene,men de er stumme som østers..
Sleepy Gary Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 (endret) Du kan jo legge undertekstene inn i selve DivX filmen Guide: http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/87065.php Endret 12. mai 2004 av steffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå