Gå til innhold

Ødelagt 9800pro ?


Anbefalte innlegg

Hei

 

 

 

Jeg kjøpte et Powercolor Radeon 9800pro av HWB.no rett før jul når de hadde tilbud på 9800pro til 2300,-.

 

 

Det har funket veldig bra helt til nå idag.

 

Jeg satt og spilte (BF Vietnam) og plutselig så går skjermen av og datamaskinen restarter. Jeg skrur da dataen helt av og venter bittelitt.

 

Men når jeg skrur på dataen igjen vil ikke skjermen gå på. Byttet skjermkort og da gikk skjermen på med en gang.

 

Testet 9800pro’et i en annen data og da ville ikke skjermen på der heller... :no:

 

Jeg har ikke tuklet med kortet på noen som helst måte og det er akkurat slik det var da jeg kjøpte det.

 

 

..Siden kortet røk så plutselig så og på den måten så er det jo ikke en bruker feil i det hele tatt. Skal jeg bare sende det in til hwb.no (netshop.no) ?

 

- MEN.. Noen som vet HVA som kan være galt? det jeg lurer mest på da jeg ikke fatter at dette kan skje.. :ermm:

 

 

Mvh :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville anbefalt å sende det inn, kanskje med en liten "rapport" om hva som skjedde og at du ikke har gjort noe med det, bla bla bla...

 

Var ihvertfall det jeg gjorde til datakjeden for 1 og en halv uke siden. Det var RAM-en som ikke passet HK. Og jeg fikk velge ny RAM som passet og fikk fratrukket den "gamle" RAM-en i prisen til den nye RAM-en. Er stor fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...