Gå til innhold

treg til å finne internett servere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg er i hoved menyen i bfv og trykker på internett så virker det som om spillet låser seg litt. menyen står helt stille, men musikken og bakgrunns filmen spiller. etter omtrent 10 sekunder kommer jeg inn på oversikten over servere.

Men det står ikke noen servere der, og når jeg trykker på update så skjer det same igjen, men jeg har ikke orka å vente til det eventuelt blir ferdig.

Noen som har en løsning?

edit: Når spillet "låser" seg i disse korte periodene så er det bare bildet som låser seg (filmen i bakgrunnen stopper også opp), men musikken er der. hadde ikke sett ordentlig etter i sta.

Endret av andesam
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Internet-Hastigheten din er?

Kan kanskje ha noe og si, ville tro ISDN er tregere enn 1mbit DSL :p

har 1024\386kbs linje. men det er ikke det som er problemet. det er selve spillet som ikke funker som det skal. server oversikten skal jo komme frem med en gang, selv om det ikke er noen servere der.

Skrevet

Ah, er sånn for meg og ;)

Ikke noe og bekymre seg over, grunnen til at den er så "treg" er at den må refrese og uploade listene til deg..

Skrevet
Skaff dere The all-seeing eye MYE bedre enn in-game serverbrowseren. 300kr for lifetime lisens. Fungerer greit uten også, men med noen restrictions.

Kjør ASE!

Kan filtrer servere på Land og mye annet! Bare spørr hvis det er noe du ike skjønner med ASE så skal vi hjelpe!

MazeKing

LifeTime ASE member

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...