Gå til innhold

fbn.no FORNØYD!


Anbefalte innlegg

bestillte fredag 2 stk Verbatim 50stk 4x Print CakeBox Spindel DVD-R Media fra fbn.no, idag lå hentelappen i postkassen, meget rakt levert! Var litt skeptisk først, siden jeg aldri hadde hørt om firmaet, men de leverer varene! Ikke bare det, betalte kun 744,- kr per boks, noe som er 300!! kr billigere enn noe annet sted jeg har funnet!

det tilsvarer i overkant 5 kr pr plate!! Go get it ! :laugh:

Endret av huztla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bestillte fredag 2 stk Verbatim 50stk 4x Print CakeBox Spindel DVD-R Media, idag lå hentelappen i postkassen, meget rakt levert! Var litt skeptisk først, siden jeg aldri hadde hørt om firmaet, men de leverer varene! Ikke bare det, betalte kun 744,- kr per boks, noe som er 300!! kr billigere enn noe annet sted jeg har funnet!

det tilsvarer i overkant 5 kr pr plate!! Go get it ! 

 

Ikke for å være pirkete, men 744/50=14,88 :D

Lenke til kommentar

asså, nå henviste jeg til 50 skt verbatim printbare, som er endel dyrere andre steder. Sikkert ikke enoe å rope halleluja for men var da endel billigere. Holder meg bare til disse platene jeg, har ikke hatt 1 feilbrenning på 200 plater. Så disse platene anbefaler jeg sterkt. Finnes sikkert andre plater som er billigere som er like bra, men holder meg til gode gamle verbatim jeg :yes:

Lenke til kommentar

Nå er jeg sikkert veldig offtopic, men ettersom du bruker printbare plater så lurte jeg på om ikke du (topicstarter) kunne si hvilken printer du bruker og om du er fornøyd med resultatet? :)

 

Har selv fundert på å kjøpe en slik printer, men er usikker på hvor bra det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...