Gå til innhold

Ny Powerbook


Anbefalte innlegg

Eneste minuset jeg finer så langt er at det blir litt vanskelig å kople til en 20" ACD med ADC til 12". Men det får så være. Hva vil dvi-mini egentlig si?

Annet enn det ser jeg n ingen grunn til ikke å kjøpe 12", selv ikke den grunnen er god nok da, men allikevel.

Jeg har 12", det er en drittmaskin, treger ræva av meg, hele greia er dritt!

 

Kødder selvfølgelig. Jeg er veldig glad i denne lilleputtmaskinen. Det eneste som er litt dumt, er at jeg TRODDE jeg trengte en så liten maskin. Det gjorde jeg ikke. Den står for det meste i ro, tilkoblet ekstern skjem. Kunne likegodt ha kjøpt en stasjonær.

 

Mitt egenerfarte råd er altså at du ikke lar kulhetsfakorten og dingsefaktoren gripe tak i deg. For det ER EN EKSTREMT FET MASKIN, men trenger du en så liten? Klart du kan sitte i parken på en benk og chatte på msn med bluetooth-telefonen din, men gjør man nå virkelig det? Jeg har brukt det en eneste gang, det var da jeg måtte vente i 5 timer på et fly på Gardermoen. Ellers aldri...

 

Min neste maskin blir enten en stasjonær eller en 17". Sikkert stajonær.

Endret av torbx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men var det noen som visste svaret på det med varmen på 12"?

Min far bruker en Powerbook 12" når han er ute på oppdrag, stort sett

Photoshop jobbing. Han sier at den etter noen timer blir for varm til ha

rett i fanget, men det blir de fleste bærbare. Den er ca 1,5 år gammel

om eg ikkje husker helt feil. Vil utfra de gangene eg har brukt den at

det ikkje er noe stort problem med varme...

Og den nye PB12" er blitt betydelig bedre angående kjøle løsninger. Den er vist betydelig kjøligere enn Rev A PB12".

jeg har rev a. Svetter på låret når jeg har den i fanget, ass! Det er fordi den er så... hirr... *HOT*...

 

duh. :cool:

Lenke til kommentar

Ja, kulhetsfaktoren spiller en stor rolle, jeg må innrømme det. Men jeg har en litt større bærbar, det er riktignok en IBM ThinkPad. Men som sagt så har jeg jo nok av stasjonære, derfor heller ingen 17", selv om den er enormt fin.

 

Er det noen som vet hvordan man kopler til, (eller om det går?), en 20" Apple Cinema Display skjerm på 12"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...