svennand Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 letter etter ett webhotell/domene hittil er den billigste med beste løsning https://www.b-one.net/ da tenker jeg på pris/begrensninger/størrelse noen som har noe erfaring med disse. om serverene er koblet på raske linjer osv.. skal streame en del film så...
Moveman Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Har ikke hatt noen problemer jeg ihvertfall. Vet om flere som er veldig fornøyd
ftpman Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 skal streame en del film så... Bare for å nevne det så sperrer dem siden din om du bruker for mye trafikk, sjekk den engelske utgaven av prislisten så får du ett hint om hva dem legger i ordet fri trafikk.
abcd423417984 Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 jeg har de og er fornøyd hittil...men har ikke brukt det til noe spesielt enda.
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Det jag saknar är driftinfo; de tog ner emailservern en dag i förra veckan utan förvarning. Fick posten nästa dag på förmiddagen. Annars svarar kundtjänsten bra inom 24 timmar. AM
svennand Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Skrevet 4. mai 2004 skal streame en del film så... Bare for å nevne det så sperrer dem siden din om du bruker for mye trafikk, sjekk den engelske utgaven av prislisten så får du ett hint om hva dem legger i ordet fri trafikk. trodde fri bruk var fri bruk jeg jaja ser at de har på den engelske 3gb 6gb 12gb den pakken jeg skal ha vil da ha ca 12 gb... regner med det holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå