svennand Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 som overskriften sier skal jeg lage meg ei internett side... har laget mange før men bare ved hjelp av rein html koding (basic stuff) å som resultat ser det temmelig hjemmelaga ut.. ønsker nå å lage ei mer profesjonell side som er lett å fylle på med detaljert stuff uten å måtte kode om igjen hele skiten... som for eksempel ser ut som hw.no si side o.l spørsmålet er vel om jeg må ta å lære meg php programmering for å få til dette eller finnes det program som man faktisk får ett profesjonelt resultat av??? litt koding har jeg ingenting imot og det hadde vært bare positivt hvis programmet ville det (god lærdom) men har ikke tid til å lese først ei bok på størrelsen med bibelen for så å kaste meg ut i ett prosjekt som kommer til å se ut som ett h****** for de som lurer på om det er hardware relatert siden jeg skrev hw.no lenger opp kan jeg si at det ikke er det.. kommer til å være ei side med generelt hjemmekino og filmanmeldelser...
<BøNilzen> Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Du klarer sannsynligvis ikke å lage noe "mer profesjonell" side ved hjelp av et program. Du kan eventuelt finne en template på nettet, men det er jo ikke så kult.
lahaso Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Tror du heller skal prøve å poste under Programmering. Web-design har ingenting med hardware å gjøre.
laerda Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Jeg bruker notepad, men du kan jo prøve macromedia dreamveawer eller frontpage
Goophy Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Men for å gi trådstarter et svar: Dreamweaver fra Macromedia er det programmet jeg liker best. Selv om det greieste er å skrive råkode i en teksteditor med "tag-detector" eller hva man kaller det, som feks. ViM. Er også andre programmer som MS Frontpage osv...
ikkeno Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 det finnet jo mange gode geider på internet da. f.eks www.w3schools.com
svennand Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Skrevet 3. mai 2004 Tror du heller skal prøve å poste under Programmering. Web-design har ingenting med hardware å gjøre. obs... vel får håpe det er noen admin i nærheten til å flytte det er det noen som kan anbefale en god og billig webhotell løsning har tatt en titt på stayonline.no noen som har noe erfaring med disse ?
laerda Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 er det noen som kan anbefale en god og billig webhotell løsning har tatt en titt på stayonline.no noen som har noe erfaring med disse ? <a href="http://www.start.no">Start.no<a>
svennand Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Skrevet 3. mai 2004 har nå funnet det jeg tror er den billigste og beste webhotell bedriften jeg har sett. ble anbefalt av en kompis som jobber som webdesigner https://www.b-one.net/ noen som har noen erfaring med kort raske serverne demma er ? tenker da på å kunne direkte streame videotrailere osv... han fyren som anbefalte sa at de var veldig raske men kunne ikke definere noe fart...
enden Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Stenges for feilposting. Som det allerede er påpekt bør disse spørsmålene taes i webdesign kategorien under programmeringsforuemt
Anbefalte innlegg