Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

prog til å lage hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

:thumbup: som overskriften sier skal jeg lage meg ei internett side...

har laget mange før men bare ved hjelp av rein html koding (basic stuff)

å som resultat ser det temmelig hjemmelaga ut..

ønsker nå å lage ei mer profesjonell side som er lett å fylle på med detaljert stuff uten å måtte kode om igjen hele skiten...

som for eksempel ser ut som hw.no si side o.l

spørsmålet er vel om jeg må ta å lære meg php programmering for å få til dette eller finnes det program som man faktisk får ett profesjonelt resultat av??? :cry:

litt koding har jeg ingenting imot og det hadde vært bare positivt hvis programmet ville det (god lærdom)

men har ikke tid til å lese først ei bok på størrelsen med bibelen for så å kaste meg ut i ett prosjekt som kommer til å se ut som ett h****** :laugh:

for de som lurer på om det er hardware relatert siden jeg skrev hw.no lenger opp kan jeg si at det ikke er det.. kommer til å være ei side med generelt hjemmekino og filmanmeldelser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarer sannsynligvis ikke å lage noe "mer profesjonell" side ved hjelp av et program.

Du kan eventuelt finne en template på nettet,

men det er jo ikke så kult.

Skrevet

Men for å gi trådstarter et svar:

Dreamweaver fra Macromedia er det programmet jeg liker best.

Selv om det greieste er å skrive råkode i en teksteditor med "tag-detector" eller hva man kaller det, som feks. ViM.

Er også andre programmer som MS Frontpage osv...

Skrevet
Tror du heller skal prøve å poste under Programmering. Web-design har ingenting med hardware å gjøre. ;)

obs...

vel får håpe det er noen admin i nærheten til å flytte det :)

er det noen som kan anbefale en god og billig webhotell løsning

har tatt en titt på stayonline.no

noen som har noe erfaring med disse ? :hmm:

Skrevet

har nå funnet det jeg tror er den billigste og beste webhotell bedriften jeg har sett.

ble anbefalt av en kompis som jobber som webdesigner

https://www.b-one.net/

noen som har noen erfaring med kort raske serverne demma er ? tenker da på å kunne direkte streame videotrailere osv...

han fyren som anbefalte sa at de var veldig raske men kunne ikke definere noe fart... :roll:

Skrevet

Stenges for feilposting. Som det allerede er påpekt bør disse spørsmålene taes i webdesign kategorien under programmeringsforuemt

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...