Gå til innhold

Forslag til bedring av dette 3D-bildet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Hei. Har ikke helt peiling på dette, men lager du dem i et 3D-program, slik at du kan snu å vende på "kameraet"? F.eks slik at du kan få et bilde som er "tatt litt lenger til høgre" ?

Om du forstår.. :)

mvh Jan Ove

Jada, slikt er fullstendig mulig i 3D-programmet. Synes du det ville vært bedre om kameraet var mer til høyre? Hmmm, ja det er mulig. Jeg kan lage et nytt bilde.

Lenke til kommentar

Jeg synes refleksjonene ble litt lyse på den øverste pennen, de blir så skarpe at pennen ser ut som om den er tegnet (tegnet i 2d eller hva man skal si, cartoon-style).

 

Hadde også sett bedre ut om du hadde lagt på en sånn klips-ting til å feste pennen i skjortelomma med, de så litt "tomme" ut.

 

Men ellers et flott arbeid :thumbup:

Lenke til kommentar
F.eks slik at du kan få et bilde som er "tatt litt lenger til høgre" ?

pensright.jpg

 

Vet ikke helt om det ble bedre da... :hmm:

 

EDIT: Ja, det kom jeg på nå. Jeg har gjort bildet en del lysere enn det første. Jeg får oppdatere det første også.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Hei. Har ikke helt peiling på dette, men lager du dem i et 3D-program, slik at du kan snu å vende på "kameraet"? F.eks slik at du kan få et bilde som er "tatt litt lenger til høgre" ?

Om du forstår.. :)

mvh Jan Ove

Jada, slikt er fullstendig mulig i 3D-programmet. Synes du det ville vært bedre om kameraet var mer til høyre? Hmmm, ja det er mulig. Jeg kan lage et nytt bilde.

Mener ikke at det blir bedre om du flytter det. Men om du lager et til, som er lenger til høgre eller venstre, og setter dem ved siden av hverandre, kan en ved å "sjågle" få en "ekte" 3D-opplevelse;)

(sorry dårlig setning)

 

Slik som dette:

3d-testjove%20(custom).jpg

 

Mvh Jan Ove

Lenke til kommentar
Ja det kan jeg, skal se om jeg fikser det etter at jeg har testet myke/harde skygger.

Trenger ikke stresse, men tenkte om det var lett å til så hadde det vert gøy å sett. Har litt "dilla" på slikt. Men det kan ikke være så stor forskjell som det bilde nr 2. Bare slik at det blir omlag avstanden mellom øynene dine=)

Lenke til kommentar

Hellige moses! Med myke skygger tok det en halv time å rendre dette bildet.(640x512)

 

penssoft.jpg

 

Kvaliteten på skyggene er heller ikke så bra, men jeg tør ikke tenke på hvor lang tid det tar med bedre kvalitet. Jeg tror jeg holder meg til skarpe skygger. Det _er_ jo faktisk skarpe skygger fra ting så nært bakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...