Gå til innhold

eksportering i premiere 7.0


Anbefalte innlegg

halloisen.

Jeg har et lite problem når jeg skal eksportere en film fra premiere,jeg vil altså ha en komprimert filer. Det blir bare skurrete og utydelig. d eneste så langt som har funket er ren dv avi kvalitet som tar 1.5 gb, og dette er en 7 min film !! :D

Noe hjelp hadde vært greit :D..takk

Endret av Xe-Dingo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den kvaliteten der var rett og slett elendig. De formatene der er jo ment for web bruk. Jeg vil ha xvid,dix eller noe i den duren. File -> export -> movie.

Men når jeg exporterer filmen skjer d noe og jeg får mange grønne firkanter på den endelige f.eks xvid filmen. Det er dette jeg sliter med.

Lenke til kommentar

Last ned et eget program for komprimering......

Jeg er veldig fornøyd med www.cucusoft.com

Eksporter først til AVI og så bruker du cucusoft. Blir topp dvd kvalitet....

 

Ellers fins det jo mange gode prgm til å komprimere med.... Gå på download.com å søk på dvd-tools.... mye bra demoer som du senere kan laste ned fullversjoner av/cracke om du liker dem.....

 

Har hatt problem med eksportering til annet enn AVI med premiere 6,5 selv..........

Lenke til kommentar
Velg file -> export -> Adobe Media encoder.. Der kan du velge mellom en stor rekke forskjellige videoformater... Windows Media 1mbit er faktisk veldig bra for vanlig bruk.. ;)

 

Dette er helt riktig....

 

Skal du ha divX, ikke kjør det rett fra media encoder, lag heller en mpeg-1 fil først, og lag en divX av denne etterpå.

 

Jeg bruker Dr.divX til dette, og divX codec 5.05. Den nyeste divX 5.11 lager grønnskjær på filmen hos meg hvertfall.. Noen som har samme erfaring med divX 5.11?

 

Har prøvd med masse andre codecs også, premiere takler ikke å lage bra kvalitet på "3.parts" codecs..

Endret av Newbeee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...