Gå til innhold

Merkelig lagg prob i cs 1.6 + fps lock?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vanligvis når jeg spiller har jeg konstant 100fps og alt går bra.

 

Men på noen servere låser fps'en seg til 60, jeg ser ingen grunn til det ettersom jeg ikke endrer noen innstilliger. I tillegg virker det som om mus + tastatur låser seg i nesten et sekunds tid innimellom. Det skjer rimelig ofte og det er umulig å spille.

 

Jeg har installert nvidia refresh rate fix (versjon 2.21fE), men det finner ingen driverinformasjon. Jeg har nå installert Catalyst driver v4.4, fant heller ingen driverinformasjon med 4.3.

 

Har nyeste updaten til steam da seff..

 

Jeg har følgende speccs:

ATI Radeon 9800 Pro (powercolor)

XP2500+

Twinmos 400@333

LANParty nforce II Ultra

og en Raptor disk, men det er vel egentlig uinteressant :p

 

Noen som har samme prob? Noen som har en løsning?

 

Mva

En Tiger aka hemmeligt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

jeg har samme problemet, har Powercolor ATI radeon 9800 pro, men får ligger ikke stabilt på 100 fps, detter ofte ned til under 50.

 

 

syntes det er litt surt å puttte i geeforce 2 kortet igjen når jeg har kjøpt meg nytt skjermkort til over 2000,- kroner.

 

 

må vel finnes noen som kan fikse det?

Lenke til kommentar

For å få 100 fps må du enten skru av verticalsync (vsync) eller instalere skjermdrivern og deretter bruke et tweak program for å slå av xp hz locken i spill (vsync synkroniserer hz og fps, dvs. max hz = max fps)

 

anbefaler www.rage3d.com sin rage3d tweak, den funker bare med radeon kort btw..

Lenke til kommentar

Virker som om folk her har lest det de vil lese, eller det de er mest vant til å lese.

 

Det er laggen som er plagsom. Mus + tastatur blir fullstendig låst på enkelte servere. De låses for <1 sek, men når det skjer en gang på 30 sek, så blir det mye hakking. FPS'en på 60 sek er bare noe som skjer i tillegg, men det har jeg ingen problemer med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...