Gå til innhold

Verdi på brukt bærbar?


Anbefalte innlegg

Mutters har fått tilbud om en Fujitsu-Siemens LifeBook E7010... ca. 1 år gammel (pent?) brukt. Spekk: P4-m 1,6 GHz, 512 MB, 20 GB hdd... Dette er altså ingen Centrino-maskin - ikke WLAN. Men den ser unektelig ganske lekker ut... :p Noen som har peil på en riktig pris på denne? Ikke en "røverkjøp"-pris, men en pris både selger og kjøper kan være fornøyd med altså... (handelen går innen familie.)

 

Har prøvd å se litt på qxl.no og bruktmarked her... men det er ikke mange (noen?) Lifebook E-series til salgs for tiden virker det som.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en slik laptop selv. Syns den er helt grei. Får du den til 6-7000 syns jeg det er ett godt kjøp. De laptopene som går for under 10k har som oftest integrerte grafikkløsninger som sjelden er veldig bra. Radeon 7500 mobility er jo ikke akkurat superbra men jeg tror nok det er bedre enn de fleste (om ikke alle) integrerte løsninger.

Lenke til kommentar

Synes garantien er viktig.... betalte selv 1600 (tror eg) for å få 3-års "idiot garanti" (mot cola ol. :green:). Betalte 10 000 for den (HP ze4417ea : XP2400+, 512RAM, 40 GB, 15", ATI-IGP) og vil få 10 000 tilbake hvis (når?) den blir ødelagt. Kjøpte den for under et år siden og gjør regning med å få mer igjen for den når jeg selger den etter sommeren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...