inoan Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Min orginale vifte til mitt Sapphire Raseon 9700 kort er gått dørken. Vil ha alt orginalt. Dermer ønsker jeg en ny orginal vifte. ASAP. Noen som vil selge en til meg?
Jabbala Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Du kan vell få ny vifte på garantien? Snakk med butikken du kjøpte kortet i.
Lacim Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Jeg mistenker at vedkommende har ødelagt kortet sitt, og vil nå la det se ut som kortet har dødd av seg selv.
inoan Skrevet 29. april 2004 Forfatter Skrevet 29. april 2004 Jeg mistenker at "vedkomede" (Pitella) har synet før siden dette er konklusjonen han trekker med en gang. Jeg er ikke det minste intressert i hva du "mistenker". Hold det for deg selg. Det finnes faktisk noen ærlige sjeler igjen her i verden!
Windoge Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Jeg mistenker at vedkommende har ødelagt kortet sitt, og vil nå la det se ut som kortet har dødd av seg selv. Hvordan skulle han klart det da? Om han vil beholde orginalvifta så tviler jeg på at det kan ha vært et misslykket forsøk på å bytte den.
thoering Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Hei, jeg har originalvifte til Sapphire Radeon 9700 liggende :-) Send meg en mail eller en pm
Lacim Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Jeg mistenker at "vedkomede" (Pitella) har synet før siden dette er konklusjonen han trekker med en gang. Jeg er ikke det minste intressert i hva du "mistenker". Hold det for deg selg. Det finnes faktisk noen ærlige sjeler igjen her i verden! Kan si så mye at på et av mine tidligere kort, et Ti4600, kjøpt som demovare på komplett avgikk med døden etter at jeg hadde byttet kjøling på GPU ja. Dette skjedde da en god stund etter at kjølingen ble byttet, så jeg tror ikke det var problemet. Den kjølingen jeg satte på var mye kreftigere enn den originale. Jeg måtte da sette på den originale, og la det se ut som om kortet hadde dødd av seg selv, på den tiden hadde jeg ikke penger nok til å kjøpe nytt.
Jabbala Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Jeg byttet ut vifta på mitt skjermkort. Da det ble defekt sendte jeg det inn med den nye vifta på. Ja jeg fikk et nytt kort tilbake uten noen problemer. Webshopene finner fort ut om det er på grunn av at du har bytta ut vifta på gpu som er grunnen til at kortet er defekt. Nå satt jeg på en skjermkort vifte som komplett.no markedsfører men tror ikke dette skal ha noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå