TheMoRnster Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Keyboardet mitt har fått det til vane og henge seg når jeg spiller og skriver. I spill er det som oftest at den henger seg på en bestemmt knapp og nekter å slippe den. Når jeg skriver må jeg ofte klikke tusen ganger for å få skrevet en eneste bokstav. Det er et trådløst keyboard fra hp som fulgte med pcen min. Den fulgte med en mus som har samme mottager for de trådløse signalene, men den musen bruker jeg ikke. Noen som hvet hva som er galt, og eventuellt hva jeg kan gjøre for å fikse det?
Lautsprecher Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Keyboardet mitt har fått det til vane og henge seg når jeg spiller og skriver. I spill er det som oftest at den henger seg på en bestemmt knapp og nekter å slippe den. Når jeg skriver må jeg ofte klikke tusen ganger for å få skrevet en eneste bokstav. Det er et trådløst keyboard fra hp som fulgte med pcen min. Den fulgte med en mus som har samme mottager for de trådløse signalene, men den musen bruker jeg ikke. Noen som hvet hva som er galt, og eventuellt hva jeg kan gjøre for å fikse det? Trådløst sa du? Er nok dårlig forbindelse mellom keyb. og mottaker, eller dårlige batterier.
TheMoRnster Skrevet 29. april 2004 Forfatter Skrevet 29. april 2004 Det er nok ikke batteriene for de er helt nye, men jeg kan jo sjekke dette med forbindelsen.
akd02 Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Kan keyboardet vere skittent? Jeg har opplevd dette på mitt trådlöse tastatur (taster som henger seg, jeg har ikke opplevd problemer med taster som ikke reagerer). Jeg bruker og ta ut bateriene skru fra hverandre tastaturet oxo fjerne hver tast og dusje eller vaske det med lunket vann. Etterpå törker jeg det valdig godt og lar det så over natten så det skal vere helt tört. Tastaturet blir som nytt etter dette. Men det er mye jobb og sette på plass alle tastene etterpå. Hvis jeg var deg ville jeg har testet musen du fikk sammen med tastaturet for og se om du får samme problem der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå