Gå til innhold

Ny PC til Halo og FarCry, AMD, max 10.000


Anbefalte innlegg

hei jeg skal ha meg ny pc den skal brukes til CS Halo farcry vil helst ha P4 pga har ikke noe god erfaring med AMD prisen skal være sånn ca 10000..kr

 

 

##topic endret av moderator. Emnefeltet skal brukes til å beskrive inholdet i tråden i korte trekk. "Hjelp meg" gjør nok ikke dette :) I tillegg er vi ikke veldig glade i utstrakt bruk av sms/irc forkortelser (plz) her, så jeg anbefaler deg å holde dette på et minimum ;) - enden ##

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du skal bruke den til spilling så har jo amd vist seg å være noe sterkere til dette. ville selv gått for en athlon64, men ville venta på socket 939, da kommer nforce 350gb, og forhåpentligvis PCI-Ekspress

:yes:

 

 

Har du noen ide om å lenge den er snakk om?

Lenke til kommentar
Ja, det kommer hele tiden noe nytt, men er det snakk om helt nye grensesnitt, og ikke oppgraderinger av gamle. PCI-Ekspress er kommet for å bli en stund. er ikke sikker på hvor lang tid det tar, men gjetter på noen mnder.

jepp, nye tider, nye grensesnitt, men dette kommer nok til å vare en stund ja, som for eks agp nå har vart en god stund :yes:

Lenke til kommentar
AMD er best til spill, sånn er det bare. Skal du spille anbefaler jeg at du kjøper AMD 64. :yes:

Her er en ferdigpakke fra hwb.no

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2233

Du kan eventuelt bruke oppsette der å sende de en mail om at du gjerne vill ha et annet grafikkkort og at du selvfølgelig betaler mellomlegget. Hvis du skal bygge maskinen selv kan du jo bare bruke dette som "basis" når du henter deler selv å finne forbedrette deler, eventuelt nytt kabinett vis du ikke liker kabinettet.

Vet du ikke ville ha p4 og ikke amd, men jeg anbefaler amd 64 på det sterkeste fordeom.

Lenke til kommentar
hører ikke dere etter på hva jeg sier? jeg skal ikke ha noe AMD jeg har en AMD XP 2000 nå 70 % i spill ja jeg har bra nok vifte..

Folk prøver bare å gi deg sine meninger, om du ikke tar de til deg blir opp til deg. Hadde vært koselig med noen punktum her og der da :p

 

Må føye meg til i den lange rekken som mener du bør gå for amd64, men selvfølgerlig velger du selv ;)

Lenke til kommentar

Altså, han vil ha P4? Holder det virkelig ikke at en sier at han burde velge AMD?

Jeg anbefaler han selv AMD, men vil han ha Intel så vil han.

 

CPU: Intel P4 3.00GHz "Northwood"

Grafikkort: Powercolor Radeon 9800PRO 128MB

RAM: TwinMOS PC3200 512MB

HK: Abit AI7

Kabinett: AOpen H600B

HDD: Seagate 120GB/160GB

DVD-Brenner: NEC 2500

Floppy: sony sort

Lenke til kommentar
Altså, han vil ha P4? Holder det virkelig ikke at en sier at han burde velge AMD?

Jeg anbefaler han selv AMD, men vil han ha Intel så vil han.

 

CPU: Intel P4 3.00GHz "Northwood"

Grafikkort: Powercolor Radeon 9800PRO 128MB

RAM: TwinMOS PC3200 512MB

HK: Abit AI7

Kabinett: AOpen H600B

HDD: Seagate 120GB/160GB

DVD-Brenner: NEC 2500

Floppy: sony sort

:yes: Eventuelt annen RAM, men den funker bra den der :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...