Gå til innhold

Østlendinger


Anbefalte innlegg

Nå er det nok! Nå er jeg lei av at dere stygge østlendinger ser ned på oss som bor nord Oslo-området, og særlig oss gudbrandsdøler. Østlendingene tror de er så mye viktigere og bedre enn oss, og de er med på å diskriminere oss og se ned på oss når det gjelder alt fra dialekt til klesstil. Der på Østlandet sitter dere i de fine moteklærne deres og sutter på kafé latte og årgangsvin, mens de gjør narr av oss fordi de tror vi går i Felleskjøp-dress og spiser tradisjonell bondekost. Men vi gjør ikke det, tenk! Vi går i Ola-bukser og spiser taco! Vi er faktisk ganske siviliserte vi fra Gudbrandsdalen også. Når det gjelder dere østlendinger, er det ikke det at dere ser ned på gudbrandsdøler som skaper mest sinne i meg. Det er det at dere har dette menneskesynet generelt; at dere tror dere er mer verdt enn andre folkegrupper. Dere aksepterer ikke at vi mennesker er forskjellige. Jeg tar personlig sterk avstand fra slike holdninger og et slikt syn på andre individer. Men selv om jeg vet dere er rikere og har normalt bedre vær enn oss gudbrandsdøler, kan dere ikke si dere er helt vellykkede. Jeg har sett på tv at det er mange negere og homofile i området deres, og det har vi gudskjelov ikke her i Gudbrandsdalen. Så dere har det nok ikke så bra som dere gir uttrykk for! Når man er så dum at man lar stinkende negere bosette seg i nabolaget, kan dere bare ha det så godt! Dere må vel installere alarmer overalt for å unngå at de stygge, svartsvidde krekene skal stjele alt de kommer over. Negrene duger ikke til noe, sikkert på grunn av at de ikke har utviklet seg lenger enn ape-stadiet ennå. Det er ikke bare utseende de har til felles med apene, men også den totale manglende evnen til å lære seg språk og den dårlige ånden er mistenkelig lik hos de to dyreartene. Negrene koster samfunnet milliarder av kroner i året, penger som vi gudbrandsdøler heller kunne fått brukt til vei-utbygging og skattelettelser. Og mange av dere østlendinger er homofile – hva er det dere tenker på? Det ekleste jeg vet, bortsett fra negere, er to personer av samme kjønn som kysser hverandre! Dere er imot all moral og alle verdier i samfunnet. Jeg skjønner ikke hvorfor dere homofile ikke blir sendt til månen av de normale folkene, eller blir prøvd omvendt til kristendommen slik at dere blir ordentlige mennesker. Men det problemet får dere ordne opp selv, jeg er bare glad jeg slipper å bo sammen med slike syndere. Dere østlendinger får i hvert fall følge mitt budskap: ikke se ned på andre folkegrupper, heller ikke oss gudbrandsdøler. Dere er jo faktisk ikke så mye bedre enn oss likevel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Negrene duger ikke til noe, sikkert på grunn av at de ikke har utviklet seg lenger enn ape-stadiet ennå. Det er ikke bare utseende de har til felles med apene, men også den totale manglende evnen til å lære seg språk og den dårlige ånden er mistenkelig lik hos de to dyreartene. Negrene koster samfunnet milliarder av kroner i året, penger som vi gudbrandsdøler heller kunne fått brukt til vei-utbygging og skattelettelser

 

Rasistiske uttalelser som dette bør du holde deg for god til! :nei:

Du snakker så mot deg selv at jeg begynner å lure på om du faktisk er riktig satt sammen, finns ingen bedre måte å sette gudbrandsdøler i dårligere lys enn dette!

 

Du er rapportert! :angry:

Lenke til kommentar
Negrene duger ikke til noe, sikkert på grunn av at de ikke har utviklet seg lenger enn ape-stadiet ennå. Det er ikke bare utseende de har til felles med apene, men også den totale manglende evnen til å lære seg språk og den dårlige ånden er mistenkelig lik hos de to dyreartene. Negrene koster samfunnet milliarder av kroner i året, penger som vi gudbrandsdøler heller kunne fått brukt til vei-utbygging og skattelettelser

 

Rasistiske uttalelser som dette bør du holde deg for god til! :nei:

Du snakker så mot deg selv at jeg begynner å lure på om du faktisk er riktig satt sammen, finns ingen bedre måte å sette gudbrandsdøler i dårligere lys enn dette!

 

Du er rapportert! :angry:

Hahaha....Var det virkelig ingen andre enn meg som så humoren og ironien i dette..... :p

Må si det at dere her inne på forumet har seriøst DÅRLIG sans for humor. :roll:

Men for all del dga01. Om du finner det så tøft å leke moderator så gjerne for meg. Ikke mitt problem iallefall...

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Negrene duger ikke til noe, sikkert på grunn av at de ikke har utviklet seg lenger enn ape-stadiet ennå. Det er ikke bare utseende de har til felles med apene, men også den totale manglende evnen til å lære seg språk og den dårlige ånden er mistenkelig lik hos de to dyreartene. Negrene koster samfunnet milliarder av kroner i året, penger som vi gudbrandsdøler heller kunne fått brukt til vei-utbygging og skattelettelser

 

Rasistiske uttalelser som dette bør du holde deg for god til! :nei:

Du snakker så mot deg selv at jeg begynner å lure på om du faktisk er riktig satt sammen, finns ingen bedre måte å sette gudbrandsdøler i dårligere lys enn dette!

 

Du er rapportert! :angry:

Dette var et leserbrev. Alt som står er ikke bokstavelig. Det er tanker som skrevet ned på papir. ER sånn mer rasistisk når det er på papir enn i hodet på folk. Jeg er sikker på at du er enig i en del som står her selv... :nei:

Lenke til kommentar

Hahaha....Var det virkelig ingen andre enn meg som så humoren og ironien i dette..... 

Må si det at dere her inne på forumet har seriøst DÅRLIG sans for humor.

Men for all del dga01. Om du finner det så tøft å leke moderator så gjerne for meg. Ikke mitt problem iallefall...

jeg klarer ikke helt se at dette er humor, spesielt ikke etter den første reply'en til Riotguy.

Men det er kanskje bare jeg som har dårlig humor.. ellers så syns jeg dette da var et mislykket forsøk på å leke Otto Jespersen, det er ikke alltid det er forbanna lett å forstå ironi når man kun leser en tekst, istedenfor å høre den.

 

Jeg har ingen vane (faktisk første gang jeg rapporterer noen i det hele tatt) for å leke moderator, men når jeg oppfatter teksten som den er, så må jeg få lov til å si ifra, men hvis det kun er jeg som ikke forstod "ironien" så beklager jeg..

 

 

ER sånn mer rasistisk når det er på papir enn i hodet på folk.

Ja, det er mer rasistisk når du publiserer det for allmenheten, hva dine skitne tanker om negre er, trenger ikke hele norge å få vite.

 

Jeg er sikker på at du er enig i en del som står her selv... 

da tar du GRUNNDIG feil.

Lenke til kommentar
Jeg har sett på tv at det er mange negere og homofile i området deres, og det har vi gudskjelov ikke her i Gudbrandsdalen. Så dere har det nok ikke så bra som dere gir uttrykk for! Når man er så dum at man lar stinkende negere bosette seg i nabolaget, kan dere bare ha det så godt! Dere må vel installere alarmer overalt for å unngå at de stygge, svartsvidde krekene skal stjele alt de kommer over. Negrene duger ikke til noe, sikkert på grunn av at de ikke har utviklet seg lenger enn ape-stadiet ennå. Det er ikke bare utseende de har til felles med apene, men også den totale manglende evnen til å lære seg språk og den dårlige ånden er mistenkelig lik hos de to dyreartene. Negrene koster samfunnet milliarder av kroner i året, penger som vi gudbrandsdøler heller kunne fått brukt til vei-utbygging og skattelettelser. Og mange av dere østlendinger er homofile – hva er det dere tenker på? Det ekleste jeg vet, bortsett fra negere, er to personer av samme kjønn som kysser hverandre! Dere er imot all moral og alle verdier i samfunnet. Jeg skjønner ikke hvorfor dere homofile ikke blir sendt til månen av de normale folkene, eller blir prøvd omvendt til kristendommen slik at dere blir ordentlige mennesker. Men det problemet får dere ordne opp selv, jeg er bare glad jeg slipper å bo sammen med slike syndere.

 

AHAHAHHA! Du mener ikke dette seriøst? ... joda, så følger du opp med:

 

Dere østlendinger får i hvert fall følge mitt budskap: ikke se ned på andre folkegrupper, heller ikke oss gudbrandsdøler. Dere er jo faktisk ikke så mye bedre enn oss likevel!

 

Utrolig patetisk. En ting til: du generaliserer så det renner av deg. Langt fra alle østlendinger har noe imot 'dølinger, men det å sitter her og spre dritt om negre og homofile gjør ikke noe annet en å ødelegge for din sak. Det er jo rent pisspreik.

 

:) Håper vi slipper å se deg her til du har vokst opp da...

Lenke til kommentar

Hahaha....Var det virkelig ingen andre enn meg som så humoren og ironien i dette..... 

Må si det at dere her inne på forumet har seriøst DÅRLIG sans for humor.

Men for all del dga01. Om du finner det så tøft å leke moderator så gjerne for meg. Ikke mitt problem iallefall...

jeg klarer ikke helt se at dette er humor, spesielt ikke etter den første reply'en til Riotguy.

Men det er kanskje bare jeg som har dårlig humor.. ellers så syns jeg dette da var et mislykket forsøk på å leke Otto Jespersen, det er ikke alltid det er forbanna lett å forstå ironi når man kun leser en tekst, istedenfor å høre den.

 

Jeg har ingen vane (faktisk første gang jeg rapporterer noen i det hele tatt) for å leke moderator, men når jeg oppfatter teksten som den er, så må jeg få lov til å si ifra, men hvis det kun er jeg som ikke forstod "ironien" så beklager jeg..

 

 

ER sånn mer rasistisk når det er på papir enn i hodet på folk.

Ja, det er mer rasistisk når du publiserer det for allmenheten, hva dine skitne tanker om negre er, trenger ikke hele norge å få vite.

 

Jeg er sikker på at du er enig i en del som står her selv... 

da tar du GRUNNDIG feil.

Hadde dette stått i en avis i leserinnleggspalten hadde det vel ikke gjort noe.. :dontgetit: liksom... Der kan folk skrive hva de vil, men ikke på et åndsforlatt forum, neida...

Lenke til kommentar

Makan til generalisering og flaming av de fleste folkegruppene skal man lete lenge etter. Og av flere grunner stenges denne posten ;) (av en østlending)

 

btw så ville nok ikke dette ha kommet forbi redaktøren før det kom til leserinleggsiden ;)

 

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt.

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...