Gå til innhold

Lock On screenshots


Anbefalte innlegg

Det som er tragisk med Lock On er at det følger ikke med noen skikkelig manual! Et spill som dette formelig ber om å bli bundlet sammen med ei skikkelig tjukk blekke av en manual. Hadde faktisk tenkt å kjøpe dette spillet men da jeg fant ut at manualen manglet ga jeg opp. (Man kan visstnok KJØPE en tilleggsmanual).

(med "manual" mener jeg selvfølgelig ikke noe .pdf skrot)

Enig! I gamle dager når man fikk spillene i skikkelige bokser, og ikke små dvd-cover som buler ut for å få plass til alle cd'ene. En god manual er obligatorisk til enhver flysimulator. Selv ikke et keycard hadde de klart å koste på seg :-( . De kunne heller solgt spillet for 200 kr ekstra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant, og den manualen mener jeg å huske du ikke får kjøpt på Narvesen akkurat. Jeg har kjørt ut 120 sider med .pdf manualen og planla å lage bok ut av det, men det var mer tiltak enn jeg anslo... Ble aldri noe av følgelig.

Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Sikkert kult spill om man gidder å sette av et kvartal til det (les: en årstid), men for meg ble det litt for voldsomt assa. Tror det er lettere å lære seg å fly ordentlig fly! Kjøpte meg t.o.m. stikke for anledningen, men synes ikke flyene lystret denne spesielt godt :mad: Meget mulig jeg bare ikke hadde tatt på meg riktige silkehansker til å føre flyet med.

 

Kun for spesielt interesserte disse greiene her føler jeg!

Lenke til kommentar

Joda, forsåvidt enig i det at det er forskjell på hva som er spilling. Men du er enig i at det er ikke akkurat Comanche dette her. Litt sånn Microsoft FlightSim bare guns  :devil:  :thumbs:  :dribble:

 

Det var ihvertfall tydelig at han ikke host'er tutorials mer... Har du noe du kan anbefale meg? Jeg kan prøve igjen litt etter jobb idag, men jeg mangler tydeligvis noe tålmodighet til dette her.

 

Ironhand sine tutorials er oppe nå:

 

http://flankertraining.com/lomac/Tutorials.html

 

Men Loman 2.0 linken, som du trenger for å installere dem, virket ikke.

Tror den siden er nede for veldikehold nå. :(

 

Vet ikke hva jeg skal anbefale annet enn .pdf manualen, som er grei nok. Ubi Soft gjorde en ganske slett jobb med dette, masse info i manualen er copy/pastet fra den gamle Flanker 2.0 manualen og dette skaper endel forvirring rundt Su-27 og -33, men info om F-15, Su-25 og A-10 er helt OK og inneholder det du trenger å vite.

 

Timene med øving må du stå for selv. :D

 

Trykte manualer er nok endel av fortiden med tanke på hva det koster å lage et sånt

spill og hvor mange som faktisk kjøper det. (Ikke så veldig mange)

 

Dere har rett som synes det er litt for spesieslt interesserte.

 

Der en gjennomsnitts gamer sier "hey, hvorfor vil ikke flyet fly rett fram?" sier

hardcore simmeren "ah, deilig. autotrimming er for pyser!" :p

 

Kjøpte forresten den trykte manual. Mange reagerte på dette, at den ikke fulgte med

og kostet like mye som spillet. Litt oppklaring:

 

En brite som heter Nic Cole og drev en trykkeributikk hang ut på Lock On

forumet. Han foreslo et par mnd før release å starte et manual prosjekt og fikk etter mye om og men hentet

tillatelse fra Ubi Soft. Han selger den (hvis det er noen igjen) herfra:

http://www.lomac-manual.com/

 

Den er stor og deilig, inbundet i kunstig skinn og med endel ekstra info.

(Ingenting i .pdf manualen ble utelatt for at det skulle inn her, den ekstra

informasjonen ble skrevet av en kar som har jobbet mye freelance med Lock On,

laget campaigns bl.a. men ikke som en del av Ubi Soft)

 

Et keycard SKULLE være med, men Ubi Soft klarte å føkke opp dette også,

du kan laste de ned i deilig .pdf format her:

http://www.lo-mac.com/reference.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...