Gå til innhold

Hvordan installere Audigy?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finn alternativ driver, creative lager søppel drivere som ikke funker.

Og kan du gi oss en god link der? Med begrunnelse på hva som gjør disse driverne bedre. Jeg er sånn greit fornøyd med mine drivere, eneste er at under høy disk og cpuload, så krasjer lyden. Skulle gjerne ha hatt bort dette problemet, men alt i alt er driverene meget tilfredstillende her.

Lenke til kommentar

Leste litt om disse driverne, og fant ut at de rettet seg mot musikere som ville ha flere muligheter til å endre på måten lyd proseseres og mikses på. Altså ikke en bugfixende/optimaliserende driver ala Omegadrivere til skjermkort.

 

Så de vil ikke hjelpe med det problemet jeg har dessverre, men kan kanskje hjelpe topicstarter?

 

Uansett, når det gjelder topicstarters problem, last ned nyeste driverpack fra creative og innstaller denne. Prøv se om ting fungerer, hvis ikke, sjekk enhetsbehandling og se om det står at lydkortet skal fungere som det skal der.

Lenke til kommentar

Alastor, jeg HAR downloadet nyeste driver fra Creative, og selv om install gikk bra, kom det aldro noe lyd. Lydkortet ble heller ikke detecta. Jeg hater Creative.

 

KX driverene derimot, fungerte etter install! Men ikke etter første reboot! :\

 

KX driverene hadde jeg GLEMT, men jeg har brukt de før, og de fungrere bra!

 

Men, jeg kan godt få hjelp til å få de til å fungere nå! :) Som sagt, de fungerte ikke etter install!

 

Angrer på at jeg kjøpte lydkort, onboard lyd funker som faen. Man trenger ikke mer enn et enkelt onboard lydkort til å høre på mp3!

Lenke til kommentar
Man trenger ikke mer enn et enkelt onboard lydkort til å høre på mp3!

 

Nåh... Hører da STOOOR forskjell fra mitt integrerte og Audigy kortet mitt...

 

Forskjellen kan vel beskrives som:

Integrert piss - skurring, lav lyd, null bass, generelt crap...

Audigy Kortet - null skurring, MYE mer og bedre lyd, god bass, :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...