milkwood Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Mens jeg laster laster inn film fra dv kameraet i Premier. rebooter maskinen plutselig. uavhengig av tid. det vil si noen ganger skjer det med en gang andre ganger etter 10min. Har hittil bare opplevd det når jeg bruker premier, men mulig det ikke har noe med det å gjøre så jeg spør her. Den bare restarter... ingen blue screens. bare .vips er skjermen borte og den rebooter... arg forslag?
Borf Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 det er sansynleg dv korte som skaper ein konflikt eller noko slikt, har ny nyeste driverne.. kan og prøve å bytte plass.. eller noko slikt
milkwood Skrevet 7. april 2002 Forfatter Skrevet 7. april 2002 Fant ut at det var onboard lydkortet på soyo dragon plus som hadde tatt kvelden. disable den og fikk i en pci lydkort forsvant alle problemene. får se om jeg får sendt tilbake hvoedkortet og får et nytt
Lurifaksen Skrevet 7. april 2002 Skrevet 7. april 2002 hvis du har 2k/XP kan du gå inn i "event viewer" -> system -> og sjekke hvorfor PC'en klikket.
milkwood Skrevet 8. april 2002 Forfatter Skrevet 8. april 2002 Har sjekket. den viser ingen ting... ingenting relatert til crashed i alle fall.
xeon Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Har du XÅ så kan du skru av at den skal reboote Du vil da få en bsod isteden... Gå på Properties My Computer > Startup and Recovery > Advanced startup eller ett eller annet i den duren.. Da vil du se hva som har skjedd og hvem som har utført en ulovelig operasjon og hvorfor xp stanset maskinen for å unngå skade på maskinen
milkwood Skrevet 8. april 2002 Forfatter Skrevet 8. april 2002 Problemet er fikset så det er ikke så nøye. Men har win2k. Og har satt på at den ikke skal reboote, men vise stop feilmelding. Men av og til bare booter den for det... uten feilmelding.. men, men.. var mest sannsynligvis noe hardware feil og ikke win2k software feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå