Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

får jeg beskjed om at skjermen blir utsatt i morra avbestiller jeg!

makkan til lite informativt firma skal man lete lenge etter!

aldri mer handle fra dem! når de skriver leveringstid 14 dager

så kan de i hvert fall prøve å levere innen en mnd!!! :thumbdown:

 

blir nok en Iiyama ProLite E511S

 

noen som har erfaring med denne skjermen?

så testen på hw og den virket veldig lovendes...

sitter med et radeon 9200 128mb :blush:

vil dette bli ett problem i forhold til flimring,slep etc :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk mail i går fra dem om at innen en uke skal jeg ha fått skjermen. Håper virkelig at dette er tilfellet ellers blir jeg ganske forbanna......

jeg fikk beskjed fra dem om å gi dem en sjanse til ut uka (forrige uke!!!)

hakke hørt noe fra dem.. annet en at skjermene kommer inn mandag kveld...(samme som de har sagt fra første gang... enten nå dag eller nå dag. og når den dagen kommer sier de nå dag eller nå dag.) begynner å bli temmelig forbanna! :cry:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Nå har jeg fått pakkesporing på min andre skjerm! :dribble:

 

Jeg føler at jeg må nevne at jeg har ventet i nesten 2mnd på denne(første fikk jeg for ca.3uker siden(den jeg nå mottat er en 19")

 

:scared: Crazy_Viking :scared:

 

Ps: slapp av...skjermene kommer, det tar bare veldig laaaaaang tid...

Dato: 02.06.04 Kl.:12.22 Hendelse: Innlevert postkontor Poststed: 2013 SKJETTEN

 

 

:dribble::dribble: skal nå selge mine to LG L1710S å kjøpe en 19" til fra en ANNEN leverandør

Lenke til kommentar

vel... har enda ikke fått noe mail fra printerrefill!

 

kjipern! var opp i garasjen og leita i alt rotet... VOILA!

 

der lå min gamle fotballformet 14" crt skjerm (tilhørte min historiske 486 :p )

max oppløsning 800x600 :p

jeg mener det. skjermen spisser seg mot meg på midten :ermm:

du ser liksom hele bildet i en runding :laugh:

 

takk gud for utvikling :w00t:

Lenke til kommentar

jeg ringte på onsdag igjen og spurte hvor de ble av !

Det som jeg synes er litt merkelig er at de ikke har kontroll på noen ting. Det skulle komme inn skjermer på torsdag men visste ikke hvor mange og om de kom. Fy søren for en kontroll de har på hva de har bestilt hos LG.

 

Jeg sa at om jeg ikke fikk skjerm fra de imorgen ville jeg annulere kjøpet. Så for vi se om han har en skjerm til meg imorgen ....

 

:(

Lenke til kommentar

Litt off topic men; Blir sikkert fint å sende en skjermn for garanti rep hos printerrefill.no, ser for meg følgende samtaler:

kunde: "dere har hatt skjermen min på rep nå i 8 uker, når blir den ferdig?"

Refill-folka: "vi skal få noen skjermer fra verkstedet en gang denne uken, men vet ikke hvor mange og om din er ferdig reparert, er også litt usikker på om vi får noen skjermer fra verkstedet denne uken faktisk"

 

Selv om det er billig folkens så finnes det vel grenser for hva slags tåkeprat og vås en skal finne seg i?

 

Er du mer tålmodig i kassa køen på Rema1000 enn på Coop Mega?

Lenke til kommentar
Er du mer tålmodig i kassa køen på Rema1000 enn på Coop Mega?

Er faktisk det, man regner med at service inngår i prisen, altså høyere priser bedre service.

På den andre siden skulle jeg gjerne ha sluppet å vente så grusomt lenge som dette og det har jo ikke vært noen problemer med skjermene som har blitt sendt ut så lenge....

Lenke til kommentar
Er du mer tålmodig i kassa køen på Rema1000 enn på Coop Mega?

Er faktisk det, man regner med at service inngår i prisen, altså høyere priser bedre service.

På den andre siden skulle jeg gjerne ha sluppet å vente så grusomt lenge som dette og det har jo ikke vært noen problemer med skjermene som har blitt sendt ut så lenge....

bortsett fra pixelfeil på den ene...

 

kanskje de alle har det... derfor den lave prisen :p

Lenke til kommentar

ser at printerrefill har flere annonser ute: http://www.rubrikksiden.no/data/index.php?annonse_id=169

 

her står det leveringstid 14 dager.

 

Hvordan fungerer dette rettslig? Kan man da gi de dagbøter eller kreve rabbatt i pris når man tydligvis må vente dobbelt så lenge? Eller er det brudd på markedsføringsloven?

 

 

Noe nytt svennand? Begynner nesten å synes litt synd på deg her. Ingen løsning før tirsdag her så ta kontakt med meg...... ;)

Lenke til kommentar

Jeg var en av de som var med i første klynge som bestilte, i går sa jeg meg lei og spurte om pengene tilbake.

Jeg orker ikke denne vente tida lengre, ville gjerne ha hatt meg den 19tommeren men sånn får det gå.

 

Det ser forresten ut til at pengene er kommet tilbake til kontoen min allerede, i alle fall virket det sånn når jeg ringte tlf bank :)

Så får se når jeg kommer hjem..

 

Så nå er det bare å sitte å vente på at noen bedrifter med skjermer på lager skal komme med tilbud

Endret av PulZ
Lenke til kommentar

Jeg må si at dere virkelig har vært tålmodige i denne saken! Hadde butikken vært Komplett eller PSData, så regner jeg med at vi hadde sett de første mishagsytringene allerede et par dager etter lovt levering...

 

Men når det er sagt; man skal ikke være nødt til å forhåndsbetale for så å vente i månedsvis på varen.

 

Når det gjelder dagbøter så må disse være avtalt i leveringsavtale, noe jeg regner med at de ikke er i dette tilfellet? Ellers kan det være greit å sende inn et krav mot dem slik at man har noe å fare med "i tilfelle".

 

Jeg hadde virkelig store forhåpninger til dette, synd å se at de bare føyer seg inn i rekken av "love mer enn vi holder" bedrifter. Enn om flere kunne lære av HWB/NetShop?

 

-KJ

Lenke til kommentar

Var på kurs for noen uker siden med Forbrukerrådet, her er et utdrag av rettighetene dine ved forsinkelse i leveringen av en vare.

-----------------------------------------------------------

§ 19. Forbrukerens krav ved forsinkelse

 

Dersom tingen ikke blir levert eller blir levert for sent og dette ikke skyldes forbrukeren eller forhold på forbrukerens side (forsinkelse), kan forbrukeren

 

a) holde kjøpesummen tilbake etter § 20

b) kreve oppfyllelse etter § 21

c) kreve heving etter § 23

d) kreve erstatning etter § 24.

 

Forbrukerens rett til erstatning faller ikke bort ved at han eller hun gjør gjeldende andre krav, eller ved at disse ikke kan gjøres gjeldende.

 

Dersom selgeren ikke i tide oppfyller sine plikter ellers etter kjøpet, gjelder bestemmelsene om forsinkelse tilsvarende så langt de passer, likevel ikke § 23 tredje og fjerde ledd. Partene kan avtale en annen løsning.

-------------------------------------------------------------------

Erstatnings krav kan være av interesse for enkelte av dere kanskje? Om du har solgt din gamle skjerm pga du var lovet å motta din nye skjerm tex i samme uken kan du leie deg en skjerm og sende krav om at printerrefill skal dekke dette. Eller om du har solgt din gamle skjerm og må på jobben for å bruke pc, da må printerrefill dekke reisekostnadene dine. Kravet må selfølgelig være fornuftig utformet, iforhold til allmenn bruk av pc og ditt behov for den ev i skole/jobb.

 

Reduksjon i pris er ikke oppgitt som et alternativ her, noe som allikevel er ganske vanlig praksis for bedrifter å gi ved forsinkelser.

 

Tenkte kanskje dette kunne være nyttig for noen av dere å kjenne til...

Lenke til kommentar
ser at printerrefill har flere annonser ute: http://www.rubrikksiden.no/data/index.php?annonse_id=169

 

her står det leveringstid 14 dager.

 

Hvordan fungerer dette rettslig? Kan man da gi de dagbøter eller kreve rabbatt i pris når man tydligvis må vente dobbelt så lenge? Eller er det brudd på markedsføringsloven?

 

 

Noe nytt svennand? Begynner nesten å synes litt synd på deg her. Ingen løsning før tirsdag her så ta kontakt med meg...... ;)

hehe

begynner faktisk å bli glad i dinna lille 14" forefront skjermen :p

 

skal reise vekk i 2 uker på tirsdag så klarer nok å overleve fram til da=)

 

ka du tenkte på da? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Var på kurs for noen uker siden med Forbrukerrådet, her er et utdrag av rettighetene dine ved forsinkelse i leveringen av en vare.

-----------------------------------------------------------

§ 19. Forbrukerens krav ved forsinkelse

 

Dersom tingen ikke blir levert eller blir levert for sent og dette ikke skyldes forbrukeren eller forhold på forbrukerens side (forsinkelse), kan forbrukeren

 

a) holde kjøpesummen tilbake etter § 20

b) kreve oppfyllelse etter § 21

c) kreve heving etter § 23

d) kreve erstatning etter § 24.

 

Forbrukerens rett til erstatning faller ikke bort ved at han eller hun gjør gjeldende andre krav, eller ved at disse ikke kan gjøres gjeldende.

 

Dersom selgeren ikke i tide oppfyller sine plikter ellers etter kjøpet, gjelder bestemmelsene om forsinkelse tilsvarende så langt de passer, likevel ikke § 23 tredje og fjerde ledd. Partene kan avtale en annen løsning.

-------------------------------------------------------------------

Erstatnings krav kan være av interesse for enkelte av dere kanskje? Om du har solgt din gamle skjerm pga du var lovet å motta din nye skjerm tex i samme uken kan du leie deg en skjerm og sende krav om at printerrefill skal dekke dette. Eller om du har solgt din gamle skjerm og må på jobben for å bruke pc, da må printerrefill dekke reisekostnadene dine. Kravet må selfølgelig være fornuftig utformet, iforhold til allmenn bruk av pc og ditt behov for den ev i skole/jobb.

 

Reduksjon i pris er ikke oppgitt som et alternativ her, noe som allikevel er ganske vanlig praksis for bedrifter å gi ved forsinkelser.

 

Tenkte kanskje dette kunne være nyttig for noen av dere å kjenne til...

takk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...