Gå til innhold

Omtale av Metal Gear Solid: The Twin Snakes (GC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyskapninger av eldre spill er "in", og Konami i samarbeid med Silicon Knights har nå skapt en ny utgave av 1998-klassikeren Metal Gear Solid. Dette internasjonale samarbeidet bærer frukter, og resultatet er et spill som er spennende og svært godt produsert.

Les artikkelen her

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter hva jeg har hørt er Metal Gear Twin Snakes et samarbeid mellom Nintendo og Konami og det er derfor veldig liten sjanse for at det kommer ut på PS2.

Mulig jeg tar feil.

Det er et samarbeid mellom Konami i Japan og Silicon Knights i England.

Skrevet

Jeg vet at Silicon Knights var utvikleren. Jeg mener at det var Nintendo og Konami som inn gikk samarbeidet, men at Nintendo ga Silicon Knights jobben med Metal Gear TT.

Dessuten er Silicon Knights et Kanadisk selskap :p

Skrevet

Følger virkelig ingen med ?

Konami eier rettighetene til spill-idèn og alt rundt det og SK selve kildekode med selve TTS spillet ville jeg tro.

SK er ikke lenger med Nintendo.

Fra SK sin hjemmeside:

METAL GEAR®, METAL GEAR SOLID®, SONS OF LIBERTY™ and METAL GEAR SOLID THE TWIN SNAKES™ are either registered trademarks or trademarks of KONAMI COMPUTER ENTERTAINMENT JAPAN, INC. © 1987 2003 KONAMI COMPUTER ENTERTAINMENT JAPAN. KONAMI® is a registered trademark of KONAMI CORPORATION. ALL RIGHTS RESERVED.

For meg virker det som om artikklen gir MGS litt "fjortiss" stempel til tider ?!! :hmm: (sikkert bare innbilning da. :) )

• 6 år senere...
  • Opprett ny...