Gå til innhold

trenger prosjektor !


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å selge en Infocus X1 med takoppheng. Har et lerret, men vet ikke om jeg vil selge det.

 

Kunne tenke meg en 8-9 000 for projektor og oppheng. Du kan jo høre med folk på forumet om det ikke er et bra tilbud.

 

Vil iallefall si at dette er en god projektor til en veldig bra pris. Denne duger mer enn nok til ditt bruk. Gir et bra bilde...

 

Kommer trolig til å legge den på qxl om litt. Om ikke du tar et rask kjøp da...

Lenke til kommentar

Tror vel ikke dette er en god pris, da X1 kostet 7.995 da den forlot markedet for en stund siden. Komplett.no solgte en for noen uker siden til 6.390. Riktignok en demo med bare 5 timer på telleren.

 

Er selv ute etter projektor nå, men synes det er altfor mange der ute som "lurer" eventuelle kjøpere til å tro de gjør et bra kjøp. Om du har tenkt å selge den, så gi meg en riktig pris på den, så kan det hende vi kan gjøre en avtale.

Lenke til kommentar

Kan henvise til langt høyere priser på akkurat denne projektoren. Den ene fra komplett.no var vel litt av et kupp. Noe en ikke vil komme over igjen. Jeg har i tillegg et takoppheng som vil koste en en vel 1500,- nytt. Bare se på komplett hva de skal ha for ett (takoppheng og en festeskive universal til projektoren). Jeg vil ikke si at 8000,- er en så gale pris for denne saken. Det er et godt bilde på den. Har bare gått en nesten 500 timer av 2000. Så en god del timer igjen før pæren må byttes ut her...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...