Petterahl Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Når jeg satt på waterchill gpu blokk på mitt PowerColor 9800 Pro så ble kortet litt bøyd. Er det farlig?
andesam Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 har du testa det? funker det fremdeles? Hvis det er sånn at kortet står i spenn så ville jeg ha prøvd å fikse på det. kan jo være noe blir ødelagt etter hvert.
Windoge Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Er jo spørst hvor bøyd det ble. Om det ikke funker lenger så er det lite man kan rette opp.
Petterahl Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 ingen ting feil her. 3dmark og alt fungerer. det ble barre litt spenn på kortet. tror på grunn av at jeg strammet de skruene litt for mye på mitt waterchill sett.
da Gauss Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hadde vært artig å se et bilde av det. Til senere referanse, liksom.
J0ppe Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 ingen ting feil her. 3dmark og alt fungerer.det ble barre litt spenn på kortet. tror på grunn av at jeg strammet de skruene litt for mye på mitt waterchill sett. Tror det skulle gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå