Gå til innhold

Hjelp til fisk


Anbefalte innlegg

Jeg har nå snekret sammen en liten fisk, som jeg kunne tenke meg å få litt tilbakemeldinger på.

 

Her er siden

 

Siden skal bare være en liten side om meg. Det blir vel egentlig minimalt med innhold. LAger den mest for morroa med å lage den ;):)

 

Tanken er at siden skal være like høy som skjermen, og at innholdet skal scrolles, eller at siden skal utvide seg i høyde retningen utfra innholdet. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva ennå. Hvis siden skal utvide seg, må jeg nok gjøre om på topp og bunnen av siden. :hmm:

 

Det jeg selv føler er at det blir kanskje litt tomt nede og til venstre på sia. Kanskje noen har noen forslag til hva som kan gjøres der.

 

Takker for alle svar

Endret av Unglar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske orginalt vil jeg si.

Synes ikke det blir tomt nede til venstre, blir litt dumt å legge noe over det treet som går oppover.

 

+ Orginalt

+ Relativt oversiktlig

 

- Bladet i header er litt hakkete. Burde forbedres litt.

- Designet tar fokus fra innholdet, kanskje litt for framtredene. Men det kommer egentlig veldig ann på hva man er ute etter, kan være negativt, kan være positivt.

 

Alt i alt tror jeg dette kan bli ganske bra etter hvert.

Lenke til kommentar

Likte det meste på den siden. Fargen, utforminga.

Mitt tips er å la siden utvide seg etter innholdet. Veldig mange vil få 2 scroller og det er bare irriternede.

Var ikke sikker på om jeg likte fonten på menyen, der det står MENY, UKAS BILDE også videre. Passa kanskje på headern, men ikke der.

Kanskje prøve å få de greinen til å se litt mer rund å realistisk ut? Ikke så veldig flat. Så ville den siden vært genial.

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...