Gå til innhold

Live TV på P900!


Anbefalte innlegg

Testa nettopp Live TV på P900. Lastet ned [b][url="http://www.funvio.com/setting/download/download_count.php?id=24"]denne[/url][/b] spilleren og skrev inn en adresse til en kanal, foreksempel [b]rtsp://218.108.28.227:9090/?ptype=1&pid=1104&sid=2&rid=1&sp=100&fmt=264[/b]


Ikke akkurat verdens beste kvalitet, og det er heller ikke så VELDIG billig. Lastet vel ned 1 MB på 1 minutt eller no. Er jo vanlig GPRS så det blir drit dyrt, men kult er det :yes:

Forresten, det er en kinesisk kanal uten teksting.. lite interessant med andre ord :p


Fant dette tv greiene på esato.


Enjoy ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Programmet ødela minnekortet mitt. Innstallerte det på P800 og når jeg setter inn minnekortet fryser telefonen min.. Når jeg setter kortet inn i minnekortleseren finner det ikke kortet lenger.. Er det en måte å få formatert kortet?

 

Forresten tusen takk  :angry:

kort leser !!

 

det står jo til p900 ikke p800 men det skulle jo gå fett :p

 

men putt kortet inn i kort leser og formater det der !! skulle gå det ;)

Lenke til kommentar

Funker fint hos meg, det er jo respekt å vise frem live(kinesisk)tv på mobilen :yes: Prøvde dette med en gang det kom på esato, litt dårlig at det ikke har komt noen nye kanaler egentlig(burde det ikke vært mulig å streame NRK eller TV2 på samme måte, med tanke på at begge har mulighet for web tv, hvis man på en måte konverterer signalee til mp4 eller 3gp eller hva enn det er før det kommer til mobilen?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...