Gå til innhold

Linkene funker ikke


Anbefalte innlegg

Har jeg rota skikkelig med linkene? Får ikke opp linkene i samme vindu. Og jeg kommer heller ikke tilbake til hovedsiden (index) fra sidene jeg har linket. Noen som kan forklare meg hvorfor? Takk :D

<a style="color:#66CCFF" href="index.html"><div id="hovedside" title="Klikk for hovedsiden">.: Hovedside :.</div><br></a>
   <br>
   <a style="color:#66CCFF" href="nyheter.html"><div id="nyheter" title="Klikk for nyheter på DVD">.: Nyheter :.</div><br></a>
   <br>
   <a style="color:#66CCFF" href="dvdlager.html"><div id="dvdlager" title="Klikk for DVD på lager">.: DVD index :.</div><br></a>
   <br>
   <a style="color:#66CCFF" href="sok_skuespiller.html"><div id="sok_skuespiller" title="Klikk for å søke etter skuespiller">.: Søk Skuespiller :.</div><br></a>
   <br>
   <a style="color:#66CCFF" href="kunderservice.html"><div id="kunderservice" title="Klikk for kunderservice">.: Kundeservice :.</div><br></a>
   <br>
   <a style="color:#66CCFF" href="faq.html"><div id="faq" Title="Klikk for ofte spurte spørsmål">.: FAQ :.</div><br></a>
   <br>
   <a style="color:#66CCFF" href="om_oss.html"><div id="om_oss" title="Klikk for informasjon om oss">.: Om Oss :.</div></font></b></td></a>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...