Gå til innhold

Paintball spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er vel ikke så ung??

Hvis du klarer å spille cs, så klarer du vell å spille paintball??

 

Tatt fra sidene til Paintballshop Bergen

Hvem kan spille Paintball er et spørsmål mange lurer på.

 

Det er ikke noen lov om dette. Men Paintballshop Bergen og Bergen Paintball Klubb har satt grensen til 12 år så lenge det er spille-ledere på spilleområder. Her er det snakk om hvor "voksen" man er, ikke hvor ung man er. Dette gjelder alle aldre.

 

Paintball passer for alle om man er jente eller gutt, trent eller utrent, ung eller gammel.

 

Vil anbefall paintball til alle. Veldig gøy, nesten som i real leif.

Lenke til kommentar
finnes som mod til cs

som en mod til cs faktisk... det vil da si, en mod til modden :wow:

Digital Paintball er en hl-mod, ikke en cs-mod.

så fint noen tolker ironi som facts, så alle kan forstå!

Ok, for det finnes jo add-ons til cs igjen, så det var jo ikke så utenkelig i mine øyne at du faktisk kunne tro det og bare være overrasket.

Endret av Saft-is
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er en mod til Half-Life. Altså du må ha half-life/steam installert før du kan installere det. Når du har installert det starter du det på samme måte som du starter CS(Bortsett fra at du ikke starter cs, men dpb selvfølgelig).

DPB er forøvrig det mest spilte paintball-spillet, og det er faktisk veldig gøy. Til deg som spurte om det fantes europeiske servere; ja, det gjør det. Bruk serverbrowseren i steam..

Lenke til kommentar

Er ikke inn i paintball og iallfall ikke spill om det, men kjører inn et sitat av en kamerat som driver mye på med det:

Når det gjelder paintballspill så veit jeg om disse:

- DPB: Digital Paintball mod til Half Life. Desidert beste paintballspillet til PC for øyeblikket.

- Extreme Paintbrawl: Kom for ca. et og et halvt år siden. Standalone "shoot'em up" paintball spill til pc. Mye kjipere enn DPB.

- Paintball Manager Extreme: Spillet som har blitt nevnt tidligere i denne threaden. Paintballens lightversjon av CM 

- Maximum Velocity: Mod til Unreal Tournament 2003. Ser sykt bra ut, men er seff ikke ferdig enda.

Dette er en 5 måneder gammel post så det er godt mulig Unreal 2003 modden er klar, og stor sjans for at den moddes for UT2004 om den slo an.

 

For hele tråden viser jeg hit. Veit det er uhøflig å linke mellom forumer sånn, men disse paintball kara veit hva dem prater om ^^

Lenke til kommentar

er digital paintball et olnine spill?? sånn som på counter-strike der må du jo inn på play cs->lan games->creat a game. når jeg har gjort det på digital paintball kommer det opp det samme som på cs, men så, når jeg starter spillet, er det ingen å spille med :wow: . så er det bare online spill?? eller må jeg bare gjøre noe for å få med botter.

 

 

 

 

takker for alle svar :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...