Gå til innhold

Elitegroup Green551 og 556 nå helt støyfrie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått oppgradert min G551 nå... og forskjellen er UTROLIG!!! Helt stille! Synes dette er et flott tilbud fra multicom. De har alltid vært utrolig greie og ikke minst raske.

 

Men denne oppdateringen burde vært ute for lenge siden. ECS burde ha hatt flere oppdateringer og en side som faktisk fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg har en g551, som jeg selvfølgelig har lyst til å gjøre "lydløs". Du Unicr0n som allerede har fått den oppgradert, kan du fortelle hva som skulle til? Du måtte sende den inn regner jeg med?

 

Hørte rykter om at de bytter tastatur til et som bråker mindre også, stemmer dette?

 

Selv vil jeg bare si at jeg er strålende fornøyd med service fra multicom. Leveringstiden var 1 dags postgang (til Trondheim) som den bør være, og jeg skal også få byttet ut det interne Wlan-kortet mot et lite mellomlegg når intels g-versjon kommer til landet som mini-pci.

 

Elitegroup er mye for pengene, og multicom virker som en bra gjeng :)

Lenke til kommentar
Jeg har en g551, som jeg selvfølgelig har lyst til å gjøre "lydløs". Du Unicr0n som allerede har fått den oppgradert, kan du fortelle hva som skulle til? Du måtte sende den inn regner jeg med?

 

Hørte rykter om at de bytter tastatur til et som bråker mindre også, stemmer dette?

 

Selv vil jeg bare si at jeg er strålende fornøyd med service fra multicom. Leveringstiden var 1 dags postgang (til Trondheim) som den bør være, og jeg skal også få byttet ut det interne Wlan-kortet mot et lite mellomlegg når intels g-versjon kommer til landet som mini-pci.

 

Elitegroup er mye for pengene, og multicom virker som en bra gjeng :)

Det går på ca 3 dager. Så de gjør det veldig kjapt og effektivt. Som alt annet med multicom.

 

Det med tastaturet har jeg ikke hørt noe om. Mitt er ikke lydløst akkuratt med det holder.

Lenke til kommentar
Ser denne tråden har mistet topic'en litt!

 

Jeg vil bare si at jeg har fått maskinen min tilbake fra service idag, og det er en helt ny verden.

 

Glinrende tiltak av multicom :)

Hvor finner man driver til WLAN-kortet som sitter i?

prøv denne ecs

 

er ikke helt sikker, men fikk du ikke en cd med driverene med?

Lenke til kommentar
Ser denne tråden har mistet topic'en litt!

 

Jeg vil bare si at jeg har fått maskinen min tilbake fra service idag, og det er en helt ny verden.

 

Glinrende tiltak av multicom :)

Hvor finner man driver til WLAN-kortet som sitter i?

prøv denne ecs

 

er ikke helt sikker, men fikk du ikke en cd med driverene med?

Jo, fant det ut nå. :-). Er ikke vant til å "søke automatisk" etter driver. hehe.

Lenke til kommentar
Fant linken til den jeg bruker

Tror det er de beste

 

her er linken

Hm. Det sitter jo et Intel-kort i maskinen da?

Hvordan "enabler" man "radio" forresten?

Det sitter et realtek kort i min maskin, det gjør det vel i alle maskiner kjøpt fra multicom med mindre mann har bedt om et intel-kort. Det var slik når jeg kjøpte maskine (rett før jul engang) ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...