Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Æsj, kommer ikke hjem til MacGyver lenger, må få sett det på skolen på et eller annet vis :p

Fikk det med meg idag da, slutta tidlig :D

edit: 1337 :tease:

Endret av <ingve>
Skrevet (endret)
Jeg går rundt med en rull gråteip i skolesekken min. Jeg får faktisk bruk for det. :cool: Det var en som mente at jeg har sett for mye på MacGyver...

hehe,, brukte å ha med lommekniven min på skolen.. helt til en kamerat av meg fant ut at han også skulle ha det, så han begynt å kaste kniv på korktavla, da kom seff læreren inn og inndor både kompisen min's lommekniv og selvsagt min også lommekniv også :cry: men fikk den tilbake på slutten av dagen :)

Endret av lre
Skrevet
Blir MacGyver sendt i helgene også? (jeg har ikke sjekket)

Nei :cry:

Får ikke sett mer MacGyver p.g.a. skolen :(

Får kjøpe meg dvd'en :thumbup:

Samme med meg. Men jeg vurdérer å vente til alle sesongene har kommet på dvd og kjøpe alle i en samlepakke.

Skrevet

Samme med meg. Men jeg vurdérer å vente til alle sesongene har kommet på dvd og kjøpe alle i en samlepakke.

Hvis du skal vente til alle sesongene har kommet på dvd og det blir 'samle-pakke' av alle tror jeg du blir nødt til å vente en stund... :p

Skrevet

Hvis du skal vente til alle sesongene har kommet på dvd og det blir 'samle-pakke' av alle tror jeg du blir nødt til å vente en stund... :p

Hehe, jeg må nok vente til den siste kommer ut ja. Det blir vel cirka to år det. Men det er nok verdt ventingen.

Skrevet

Hehe, jeg må nok vente til den siste kommer ut ja. Det blir vel cirka to år det. Men det er nok verdt ventingen.

Det er sikkert ikke dumt å vente til alle er kommet ut i Norge.

Kjøper de fra USA jeg, så får vi se om jeg kjøper de som kommer ut i Norge også med teksting og greier. :D:D

Skrevet

<klipp>

Det er sikkert ikke dumt å vente til alle er kommet ut i Norge.

Kjøper de fra USA jeg, så får vi se om jeg kjøper de som kommer ut i Norge også med teksting og greier.  :D  :D

Filmene er ganske mye billigere i USA, så det er nok en grunn til at jeg vil kjøpe filmene i en samlepakke. (*rabatt*)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...