Gå til innhold

"Nye" Wargaming Nor - hvilket språk?


Anbefalte innlegg

Ja, som jeg har sagt før ( bl.a. her ), så skal jeg relansere hele siden min i år.

 

En ting jeg har begynt å tenke på, er hvilke språk jeg skal ha. Hittil har Wargaming Nor vært kun på engelsk. Men jeg begynte å fundere på om kanskje min nye side heller skulle være på norsk?

Den nye siden kommer med stor sannsynlighet til å få ett nytt domenenavn også, der har jeg egentlig bestemt meg, men kanskje jeg skulle hatt en norsk tittel også?

 

Noen meninger rundt dette? Er det stort nok marked for noe sånt i Norge med kun norskt språk, eller bør jeg holde meg til å ha den på engelsk? Jeg bare lodder stemningen... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje enklere å få hjelp til siden din hvis det går i norsk RogueFreak?

 

Hvordan var statistikkene for utenlandske IP'r i fjor da? Nok til at du føler du har noe å gi til engelskspråklige også? Til at det er bryet verdt? Hva er du mest komfortabel med, og som en annen skrev over her: Klarer du å utrykke deg godt nok på engelsk? I så fall, kjør på engelsk.

 

Tror nok heller det er enklere å få et godt norsk samfunn bak dette enn et internasjonalt. Norge har jo tross alt blitt et lite marked for enhver utvikler nå...

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...