Gå til innhold

Bidrag fra vinterkonkurransen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er jo selvfølgelig et heartagram! Er jo selv fan av HIM , så begge mine HTPC'er er fått heartagram. :)

Pwr, og hd-led er borret inn i heartagramet...

Moro å få kassa si på "trykk"! :D

Meget stilig var det i alle fall. Liker heartagram logoen meget godt, så den falt i smak på modden din.

Skrevet

Jeg syntes bare den "argeste konkurrenten" til vinneren bare var stygg jeg. Var litt for mye tre for min smak også. Likte vel best den med bluetooth og fm-sender. Mest fordi den var såpass liten og hendig ;)

Skrevet
Jeg syntes bare den "argeste konkurrenten" til vinneren bare var stygg jeg. Var litt for mye tre for min smak også. Likte vel best den med bluetooth og fm-sender. Mest fordi den var såpass liten og hendig ;)

Seff, det var jo Dr. Spawns 2. bidrag....

Skrevet

Mange fine bidrag her, men jeg trodde jeg skulle få se mitt her også :( Kanskje jeg har hatt for høye tanker om kabinettet mitt :p

Skrevet

eg saa haapte at min olkasse-pc skulle vinna! jaja, tror kanskje DRSpawn fortjente det litt mer ja! hehe..

Mitt prosjekt va iallfall billigast, kosta bare 16 kr og hvis eg ikkje hadde odelagt bunnen pa kassen kunne eg fatt 16kr igjen etterpa :thumbs:

Skrevet
Meget pene alle sammen, likte Turd_Ferguson's kopi av Shuttle. Hva ser jeg i fronten? Et heartagram? Toppers!

Det likner nok mer på et pentagram..

ligner heartagram...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...