Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ftp server med dynamisk IP


Anbefalte innlegg

heisan..

Jeg har adsl fra NGT og har tenkt å sette opp en liten ftp server for meg og mine nære venner..

Slik at de kan koble seg opp mot meg og laste ned det de ønsker .

Men problemet er da at jeg har ngt og dynamisk IP adresse..

Har hørt at det finnes disse tjenester på nettet som mot litt reklame kan løse det problemet med dynamisk adresse..

En redirect url eller hva det heter..

 

Noen som kan hjelpe meg her og kanskje har vært borti det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
no-ip er også en slager. Gratis, ingen reklame, ingen spyware. Funker kjempebra.

Den der hørtes kjent ut...hvor har jeg hørt om den før tro.... :hmm:

 

Edit: Nu vet eg! Er endel DC hub'er som bruker den tror jeg. Hvor får man tak i det a?

Endret av phsyco
Lenke til kommentar

Evt.. Hvis du gidder klikke deg så langt som til downloadsida på no-ip.com finner du no.ip DUC .. dynamic update client .. :

 

No-IP Updater is used with No-IP.com's free DNS service. This client keeps your IP address in sync with a specific DNS host name, provided by No-IP.com. This is helpful for users wanting to run a Web/FTP server on their home computer.

Lenke til kommentar
Evt.. Hvis du gidder klikke deg så langt som til downloadsida på no-ip.com finner du no.ip DUC .. dynamic update client .. :

 

No-IP Updater is used with No-IP.com's free DNS service. This client keeps your IP address in sync with a specific DNS host name, provided by No-IP.com. This is helpful for users wanting to run a Web/FTP server on their home computer.

Hvor lenge har det vært det?

Har ikke holdt på med no-ip siden på et år eller noe...

 

Sorry for feilinformasjon :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...