some1else Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Har i det siste hatt en del problemer med mitt H/K, virker som den kobler seg rett å slett ut fra nettverket (integrerte nett. kortet) da har jeg ingen sjangs til å få pinget ut eller no som helst å er nødt til å restarte pc'en.. det er rimelig kjedelig hvis jeg er avhenging av å være oppkoblet. fikk tips om å prøve å flashe bios , men det ser ikke ut til å ha hjulpet Se specs her: My Webpage Den har i det siste også hengt seg en del, så jeg tok en minne sjekk for å se om det var minne brikkene, men testen viste seg å være ok .. kortet var kjøpt fra komplett.no (demo vare) for ca 6mnd sia, å har vært rett å slett ustabilt hele tia (340w psu) CPU'en var brukt i en annen maskin å da oppførte den seg stabilt!. Samme med minne.. . hehe, jeg har vel kanskje svart på spørsmålet mitt allerede , men jeg bare lurer på om det er andre som har opplevd det samme ? kanskje kjøpe nytt H/K jaah ? Såfall hva anbefaler du ? Siden jeg har 2 forskjellige minne typer så er det vel ikke alle H/K som liker det noe særlig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå