Gå til innhold

Kamera til T68i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv en skuff full av forskjellige kameraer som kan brukes til SE telefoner....Ikke brukt dem så mye at det gjør noe.

Ga en venn av meg et eks(vet ikke hvike type jeg ga, det finnes vel 3 eller 4 forskjellige typer(lenge siden)). Han hadde en t68i som deg.

Jeg ble positivt overrasket over kvaliteten på bildene som han sendte meg på mms. (alle bilder blir jo bra på en p900) :)

Den er ok til mms men ikke sats på å bruke den som det nye familiekameraet.

 

 

Habla

Lenke til kommentar

Ja jeg har hatt det på min gamle t68i. Bildene ser ut som dass på mobilskjermen, men når du får det over på dataen er det ganske god kvalitet på de. Overasskende god faktisk.

 

Sjekk den tråden her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=227695&hl=

 

Der er det noen bilder som er tatt med communicam, tror jeg hadde den som het MCA25 eller noe sånt. Det eneste plagsomme med disse kameraene er jo at man ikke akkurat kan gå rundt med de koblet til telefonen.

 

 

0011.jpg

 

0003.jpg

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Hm... jaja, om T68-cam'et (det man satte på) tok så bra bilder så er det helvetes skuffende bilder på dagens mobiler i hvertfall. :p

 

Fy f. utviklinga har gått sakte. :roll:

 

Bilde tatt innendørs med P900:

p900_1.jpg

 

Bilde tatt utendørs med P900:

p900_2.jpg

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Det er sent på kvelden og jeg har akkurat sittet en halvtime i badstua, så jeg er usikker på om du er seriøs eller ei. Communicam tok veldig gode bilder, spesielt for sin tid. Det er jo på høyde med de bedre mobilkameraene den dag i dag. Bare at telefonene man bruker de til har havnet litt i bakevja.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Mente at det tok bra bilder ja, og at dagens mobiler tar jævli dårlige bilder om man sammenlikner + legger på 2-3 år i utvikling.

 

Mobilbransjen... shame on you! :devil:

 

Tilgode å se et skarpt mobil-bilde enda, til tross for at Samsung E700'n jeg hadde var ganske bra. P900 tar i hvertfall ikke skarpe bilder, selv om utendørsbildene blir sånn passe OK.

Lenke til kommentar
Mente at det tok bra bilder ja, og at dagens mobiler tar jævli dårlige bilder om man sammenlikner + legger på 2-3 år i utvikling.

 

Mobilbransjen... shame on you! :devil:

 

Tilgode å se et skarpt mobil-bilde enda, til tross for at Samsung E700'n jeg hadde var ganske bra. P900 tar i hvertfall ikke skarpe bilder, selv om utendørsbildene blir sånn passe OK.

Enig med deg at jeg ikke syns at bildene til p900 er noe spesiellt bra, men

når det er sagt så er det ingen andre mobil telefoner man kan skryte av heller, enda.

Men det er ikke lenge før nå.....hva kommer først Sirompa CS65 ?(sorry, mener Siemens) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...