Gå til innhold

Theme park, 1994

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det første theme park spillet som kom, mistet den og savner det noe sinnsykt. Mange år siden jeg sist spilte det. Kan den lastes ned gratis noe sted? Den selges ikke noen steder lenger.

Endret av nag-sinn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Og her BØR diskusjonen stoppes. Mr. Moderator får beskjed.

Hvorfor? Jeg misliker sterkt piratkopiering og warez fordi det svekker økonomien hos spillprodusendtene. Se bare på Half-Life 2... :(

Skrevet

Hvorfor? Jeg misliker sterkt piratkopiering og warez fordi det svekker økonomien hos spillprodusendtene. Se bare på Half-Life 2... :(

Nå skal det jo godt gjøres å finne en butikk som selger Theme Park. I tillegg tror jeg ikke de tjener en eneste krone på det uansett :roll:

Skrevet

Hva er ditt problem? Spillet er sikkert å finne på abandonware sider, finner det bare ikke så jeg spør om noen vet om den finnes på en lovlig side.

Skrevet

Hvorfor det da?

Abandonware er jo spill som ikke selges lenger, og dermed tjener ikke folka som har lagt det noe på det...

Og uansett, det er like ulovlig, om ikke mer, å selge brukte spill.

Ja til Abandonware :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...