nag-sinn Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 (endret) Det første theme park spillet som kom, mistet den og savner det noe sinnsykt. Mange år siden jeg sist spilte det. Kan den lastes ned gratis noe sted? Den selges ikke noen steder lenger. Endret 19. april 2004 av nag-sinn
allyse Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Finnes vel på diverse anbandonware sider? *mimre fra gode gamle theme park*
nag-sinn Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 Har lett på sånne steder også men finner det ikke, kan noen komme med link direkte til spillet om de vet om en sånn side?
tor_erik Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 ...Og her BØR diskusjonen stoppes. Mr. Moderator får beskjed. Hvorfor? Jeg misliker sterkt piratkopiering og warez fordi det svekker økonomien hos spillprodusendtene. Se bare på Half-Life 2...
Dʋgɢtung Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 ...Og her BØR diskusjonen stoppes. Mr. Moderator får beskjed. Hvorfor? Jeg misliker sterkt piratkopiering og warez fordi det svekker økonomien hos spillprodusendtene. Se bare på Half-Life 2... Nå skal det jo godt gjøres å finne en butikk som selger Theme Park. I tillegg tror jeg ikke de tjener en eneste krone på det uansett
nag-sinn Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 ...Og her BØR diskusjonen stoppes. Mr. Moderator får beskjed. Hvorfor? Jeg misliker sterkt piratkopiering og warez fordi det svekker økonomien hos spillprodusendtene. Se bare på Half-Life 2... Hva er ditt problem? Spillet er sikkert å finne på abandonware sider, finner det bare ikke så jeg spør om noen vet om den finnes på en lovlig side.
Elyas Machera Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 ...Og her BØR diskusjonen stoppes. Mr. Moderator får beskjed. Hvorfor? Jeg misliker sterkt piratkopiering og warez fordi det svekker økonomien hos spillprodusendtene. Se bare på Half-Life 2... Hvorfor det da? Abandonware er jo spill som ikke selges lenger, og dermed tjener ikke folka som har lagt det noe på det... Og uansett, det er like ulovlig, om ikke mer, å selge brukte spill. Ja til Abandonware
blacktower Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...ogames&n=507846 Ingen flere spørsmål /informasjon om hvor man laster det ned, da blir det stenging.
Musty Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...ogames&n=507846 Ingen flere spørsmål /informasjon om hvor man laster det ned, da blir det stenging. spillet du linker til er SIM theme park fra 1999 eller noe sånt, og ikke det spillet han spør om. til trådstarter; jeg har spillet, men vil dog ha det selv.. skal gi en pm om jeg kommer over en kopi til (jeg tror jeg skal ha 2...)
Rookie_NO Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 *snip*Og uansett, det er like ulovlig, om ikke mer, å selge brukte spill. Ja til Abandonware Hæ? Mener du at det er ulovlig å selge brukte spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå