Janmandelid Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Formaterte c-disken og nå har jeg forsøkt å brenne både med Nero og DVDdecrypter, men det går altså ikke. Windows har registrert den og allting, men den klarer altså ikke å brenne. I Nero så kommer den til Lead In og så står den bare og spinner. Fikk en feilmelding om SCSI ett-eller-annet. Brenneren er en Sony DW-U10A Noen som vet om noe jeg kan fikse på?
Evilman Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 prøv å hent drivere fra sony ? kan hende dem har ett svar på dette.. vis ikke send en mail til dem og spørr da vel
Janmandelid Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 Har egentlig aldri hatt noen spesiell driver til den. Fungerte jo så bra før jeg formaterte, så spørsmålet er vel heller om jeg virkelig trenger en driver fra Sony...
Janmandelid Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 (endret) Jaja...fikk det til! Slo av maskinen, koblet vekk brenneren, restartet maskinen, slo av, koblet brenneren til igjen, og hva skjedde? Brenner som bare det! Selvhjelp er den beste hjelpen eller hva sier dere? Endret 19. april 2004 av Janmandelid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå