Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi s4 styling(hjelp!)


walsh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, det er sånn den er nå. Alle merker er fjernet! Artig når bmw'er skal race! hihi!

 

skal selge mine 17" og kjøpe 18".... venter på feriepengene :D

 

er det noen her som har erfaring med hydrauliske dempere? ikke sånne "hoppe" greier, men får å senke den helt f.eks når jeg står parkert...?

 

 

koster det ikke mer enn 1000-1300 for ett helt kon-filter kit?! få full avhandling når du er ferdig da! hvor bor du forresten?

Lenke til kommentar

blir litt langt å stikke innom ja! hehe.

 

Holder på å jobbe som faen nå og resten av sommeren, og til høsten tenkte jeg jeg skulle ta meg en tur ned til TSracing og få brukt dem opp! Men er ikke helt sikkert på hva jeg skal prioritere. Har chippet, K&N filter(luft) og senket. det er det som jeg gjort med bilen. tenke å oppgradere bremser, supersprint eksos. har også sinnsykt lyst til å investere i 18" helst chrome hvis lommeboka er feit nok!

 

noe mer du ha tenkt å gjøre med bilen din?

 

 

du spurte for en tid siden om k&n filtere ga noen bedre lyd... jeg sa nei, men ett par kompiser sier at dem hører at den suger luft når de står utenfor bilen. tenke jeg bare skulle si det.

Endret av walsh
Lenke til kommentar

Chrome ja.. *glis* :dribble: hehe..

 

Nei, tror ikke jeg kommer til å gjøre noe mer etter konfilter. Mulig jeg setter inn ekstra grøftelys nederst i fangeren forran. For se. Hadde egentlig planer om å selge den, men pengene strekker ikke til for ny bil + mc. Vet ikke hvilken bil jeg skal ha, men det skal i alle fall være en Audi med quatro. Supre biler på vinteren.

 

Mulig jeg tar en bil med litt rimeligere forsikring, og heller en R-sykkel. :thumbup:

 

Lenge siden du har kjøpt din eller? Modell? Pris?

Lenke til kommentar

jeg har også lyst til å sette inn grøftelys forran. og xenon-lys... men det er jo sykt dyrt!

 

huff... kjipt å selge den da :dontgetit: men R-sykkel er jo en grei ting :dribble:

hva betaler du i forsikring nå? gammel?

 

Jeg kjøpte min i slutten av mars. kjøpte egentlig katta i sekken da den forrige eieren hadde ikke akkurat vært nøye med vedlikehold og slikt! (det har vært helt fraværende i ca. 4 år :wow: ) så rett etter at jeg fikk den stoppet den bare. var på verksted i tre uker, men var bare bensinpumpa som var gåen. co-innholdet i avgassene var ALT for høy(5,3%). så fikk verkstedet til å fikse det også.... på selgers regning. (har no ikke fått pengene enda så venter i spenning!) :ermm:

 

så første PRI er å få en heloverhaling av moter og skifte registerreim. og litt sånne småting. har også ødelagt litt av bakskjermen på høyreside bak, samt lykta er knust og bakfangeren er knekt :cry:. nettopp fått bilen, firhjulstrekk og sladd :wow: det gikk ikke så bra! men hadde flaks. hele bilen kunne vært vraka! kom sidelengs inn mot tre parkerte gravemaskiner(brøytebiler).... venstre forhjul var inni den ene skufflen :wow: og så traff bakenden en skuffle som stod feil vei. millimeter fra bakluken! så var bare høyrebak lykt som ble knust og skjermen ble litt trykt inn, pluss fangeren ble knekt. huff, blir svett av å tenke på det :scared:

 

men det er en -92 modell avant. betalte 95 000,- gått 190 000 km blå metallic... gankse dårlig i lakken egentlig. har lyst til å omlakkere hele bilen :dribble: så blank svart som jeg får den

Endret av walsh
Lenke til kommentar

Skal se om jeg får tatt noen bilder i helgen. Må først vaske og finne en god "location" :)

 

Huff å huff.. Skal si bilen din har ett hard liv :wow: Første jeg gjorde var å skifte registerreim, alt som er flytende, bremser+++.

Min var også helt gal på avgassene. Måtte skifte lambdasonden. Sikker det som ble gjort på din også. Men min er derimot utrolig fin i lakken. Ser nesten alltid ut som den er nypolert (hvis den ikke er skitten da).

 

Forsikring er på fatter :) Betaler ca 8000 i året. Ikke noe å si på det, men jeg vil begynne å tjene opp bonus på meg selv, derfor ny bil med lavere forsikring. Hvilket forsikringsselskap bruker du? Hvor mye koster det? Lurer fordi jeg har opplevd flere ganger at forsikringsselskapene sier at "Det blir så dyrt at du ikke vil ha forsikring hos oss alikavel". :no:

Lenke til kommentar

den har hatt ett litt vanskelig liv, men no har den kommet til en som skal ta vare på den som om den var laga av gull :love:

 

det var bare lambda sonden som var løs, så de festen den og da var alt ok :D

 

Skal når jeg får feriepengene skifte alt av registerreim, oljer og filtere.. gleder meg :green:

 

Jeg har hatt en volvo 360 siden jeg var 18(er nå 23) så har 60% bonus og betaler litt over 8000kr i året. har forsikringen min i gjensidige. ringte IF... men de ville ikke forsikre meg i det hele og det store!! og forsikringen via nordea(der jeg har lån), skulle dem ha 12500,- tror det var vesta.

 

hvor gammel er du?

Endret av walsh
Lenke til kommentar

Jeg er 22. Men har full kasko på bilen. Hvis man smeller så er det bare å kaste bilen hvis man ikke har full kasko. SINNSYKT dyre deler.. helt forferdelig. Har vært borti med minn litt forran. Måtte bytte fanger og radiatorer + noen deksler. Var bare en liten skade egentlig, men takst ble 60 000 kr. Så jeg fiksa den selv for en biloppretter og fikk lakkert nesten hele bilen og skifta masse ekstra deler og betalte da 4500kr. Inkludert egenandel. :w00t: Bilen ble mye finere enn før og i bedre stand. Men delene er utrolig dyre, så full kasko anbefales.

Lenke til kommentar

shit, har bare delkasko.... må sjekke hva det koster med full kasko. sikkert sykt dyrt!

 

Må kjøpe med en ny fanger bak, skal se om jeg finner noe styling istedenfor å bare kjøpe en ny standard fanger. skal også fjerne hengerfestet.

Lenke til kommentar

seidl... hmmm.... skal sjekke. har jo også rs4 stylinga, men den blir for stygg synes jeg. ser helt feilplassert ut! har hørt det funker med s6 fanger... tror det kan bli bra...

 

 

hehe, klart jeg er interessert! jo billigere jo bedre! :thumbup:

Lenke til kommentar
Du skal lete bra lenge for å finne styling bakfanger til denne bilen. Ett lite tips kan være å se etter SEIDL styling. Tror jeg så noe ei gang, men mulig bare det var fangere til Audi 100 C4. Ikke så brei den bilen.

Har sett denne eg også men den var kun til Audi 100/C4. Er forøvring på jakt etter frontfangar til 92-modell S4.... Tips til smarte plassar å leite mottas med takk.... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...