Gå til innhold

Zalman Reserator 1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg jo planlagt vannkjøling i en god stund og så på noen komplette sted rundt forbi. Jeg snublet tilfeldigvis over denne på databutikken.com.

Er denne noe bra.??

Jeg har også hørt at det skal være inkludert pumpe, er denne god?

takker for svar :green:

edit: unnskyld folkens men jeg prøvde google.. jeg fant dessverre et review av den... :dontgetit:

Endret av Conan_Warrior
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier de ingenting om, og det er jo også uvesentlig i testsammenhengen. De oppgir temperatur over romtemperatur, så kan du bare legge til romtempen din for å finne den tempen du ville fått hvis du testa på rommet ditt.

Skrevet
Det sier de ingenting om, og det er jo også uvesentlig i testsammenhengen. De oppgir temperatur over romtemperatur, så kan du bare legge til romtempen din for å finne den tempen du ville fått hvis du testa på rommet ditt.

Tja, innanfor usikkerhetmarginen til testen. Sidan dei har brukt hovedkortet til å lese av så kan nok usikkerheten vere rimelig høg.

Skrevet

Men det jeg ikke fater er at hvordan CPU temperaturen kan være 18*C når det blir kjølt i et rom med romtemperatur! Det er jo helt sinnsykt!!

Eller mener de at CPU'en er 18*C over romtemperatur?

Skrevet

>AvIOn: hehe :p

>EnD.R.E.: GLeder meg. Får se om jeg heller kjøper denne en "vanlig" vannkjøling!

>Nitromarsjipan: Hadde allerede lest den og det er den vi har snakket om!? :D

Skrevet

Ser knall ut den der ja... Pokker at jeg akkurat har kjøpt ny vannkjøling da :(

Skulle likt å se vanntemp på den testen, og om dne klarer å holde unna varmen fra gpu og chipset også... OcShoot kommer vel med en grundigere test...

Skrevet (endret)

leste en test på den for en liten stund siden, og så vidt jeg kan huske skulle pumpa være ganske dårlig..

Den er jo også forsåvidt temmelig liten...

men selve designet er knall, og radiatoren funka greit tror jeg

Endret av AutoExec
Skrevet

Synes også den ser tøff ut, men jeg vil se mere tester slik at jeg kan vite hva jeg får når jeg kjøper den! :yes:

Men er det slik jeg har oppfattet at vannet skal "helles" oppi radiator-røret i midten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...