Gå til innhold

Vifte i Playstation 2


Mallet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg moddet ps2'en min men da jeg skulle legge ut bilder fikk jeg beskjed om at det ikke var noen kategorier i ok forumet som passet :cry: . jeg brukte en 60mm alu vifte.(du må være forberedt på å lodde siden tilkoblingen til viften er spesiell)

Må vel passe under Luftkjøling eller Casemods? eller ka pål? :p

Lenke til kommentar
jeg har modda min og satt in katoder og sånt. men den funker ikke lengre da :( siden den dere kabelen til reset knappen er ødelagt. noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en?

De fleste kabler/bus'er til PS2 kan skaffes... har desverre ikke konkret bevis/link nuh! men, kanskje noen på forumet har.

 

Trådstarter: Nye PS2 har jo en "papst" sak til vifte! en drøm i forhold til gamle PS2 :)

Lenke til kommentar
jeg moddet ps2'en min men da jeg skulle legge ut bilder fikk jeg beskjed om at det ikke var noen kategorier i ok forumet som passet :cry: . jeg brukte en 60mm alu vifte.(du må være forberedt på å lodde siden tilkoblingen til viften er spesiell)

Må vel passe under Luftkjøling eller Casemods? eller ka pål? :p

Jeg la det under casemod :yes: men moderator nektet meg å laste det opp til forumet fordi det ikke var relatert :angry:

Lenke til kommentar
jeg har modda min og satt in katoder og sånt. men den funker ikke lengre da :( siden den dere kabelen til reset knappen er ødelagt. noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en?

Gjorde det samme jeg også.Men ps2`en min kortsluttet :p Så jeg må vel skaffe meg ny da :(

hehe da har du nok koblet litt feil da. jeg bare tenkte. dette går sikkert s¨prøvde jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...