Gå til innhold

Skal jeg kjøpe 6600 eller k700


sew

Anbefalte innlegg

Nokia 6600 er jo ikke bygget som MP3-spiller, og man laster ned et program for å få til å spille disse. (3-parts program.) Lydkvaliteten er deretter - svært dårlig! Siemens SX1 er bygd som bl.a. MP3-spiller, og har derfor god kvalitet også.

 

Ingen hensikt å kjøpe Nokia 6600 som MP3-spiller, nei. Du får en 6-10 sanger på K700 da, ikke mange, men med god kvalitet...

har du noen gang prøvd mp3spilleren på 6600 sx1 og en annen telefon for å sammenligne?

 

Jeg har så vidt hørt på kvaliteten og den er da helt ok. Du kan jo ha minnekort også så du får ganske mange sanger på den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rent bortsett fra symbian, minne og like bra kamera slår K700 6600 på ALLE punkter ;)

Jeg har faktisk sammenlignet dem på GSMArena.com.

Og dere som sier de har like bra oppløsning, dere tar feil ;) K700 har 176 х 220 pixels mens 6600 kun har 176 x 208 pixels, det er ikke store forskjellen, men den er der ;)

 

Ville uten tvil valgt K700 :thumbs:

Lenke til kommentar
rent bortsett fra symbian, minne og like bra kamera slår K700 6600 på ALLE punkter ;)

Jeg har faktisk sammenlignet dem på GSMArena.com.

:laugh: Den må nesten noteres... :D

 

Jo! Gsmarena analyserte telefonene, og den ene telefonen er mye bedre enn den andre!!

 

btw, hvis du trekker fra symbian, minne og kamera, så er det jo faktisk ikke mange punkter å slå den på. Det er forøvrig særdeles viktige punkter den ikke slår den på da... Hvis du skal ha en avansert mobil, er jo symbian den eneste veien å gå.

 

Men når det er sagt, så kjøper du jo for all del ikke 6600 hvis du skal ha en MP3 spiller. Da kjøper du heller SX1!

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Jeg bruker begge og anbefaler uten tvil 6600. Flere funksjoner, bedre og større display, bedre design osv.

 

LOL

 

Fra mobile-reveiw.

The screen’s quality is superb, the picture looks lively and sharp. If you compare the screen with Sony Ericsson Z600, T630 it is clear that K700’s is a lot better. This parameter is actually better than all models from Sony Ericsson, and a lot better than Nokia and Siemens phones

 

Ser ut som du tar feil.

Molna du må ikke være så anti SE..det kler deg ikke. :p

Endret av Habla
Lenke til kommentar

K700i har nokså lite display. Bilder og menyer ser fine ut med såpass små piksler, men selv skulle jeg ønsket at displayet var noe større. Sådan synes jeg 6600 har bedre display.

 

Det positive med K700i i forhold til tidligere SonyE-mobiler er at den er rimelig rask, både i menyer, SMS og ikke minst java. Og versjonen som kommer i salg er sikkert enda raskere enn de vi har.

Lenke til kommentar
K700i har nokså lite display. Bilder og menyer ser fine ut med såpass små piksler, men selv skulle jeg ønsket at displayet var noe større. Sådan synes jeg 6600 har bedre display.

 

Det positive med K700i i forhold til tidligere SonyE-mobiler er at den er rimelig rask, både i menyer, SMS og ikke minst java. Og versjonen som kommer i salg er sikkert enda raskere enn de vi har.

hvor er du dum hen ? K700 er ikke ute ! :laugh:

Lenke til kommentar
K700i har nokså lite display. Bilder og menyer ser fine ut med såpass små piksler, men selv skulle jeg ønsket at displayet var noe større. Sådan synes jeg 6600 har bedre display.

 

Det positive med K700i i forhold til tidligere SonyE-mobiler er at den er rimelig rask, både i menyer, SMS og ikke minst java. Og versjonen som kommer i salg er sikkert enda raskere enn de vi har.

hvor er du dum hen ? K700 er ikke ute ! :laugh:

Denne diskusjonen har gått før. Molna driver bl.a. nettstedet club-siemens.net og jobber i et utviklingsfirma i London hvor de får inn prototyper og betamodeller av telefoner gjerne før vi får høre om dem. Take my word for it, for jeg gidder ikke se en krangel om dette igjen.

Lenke til kommentar
Skjermen på K700 blir jo skarpere en 6600 sin siden det er like mange piksler på litt mindre plass... dette er jo en fordel når du skal kikke på bilder.

Seriøst: Er det en fordel med en liten og skarp skjerm når du skal se på bilder?

 

Hva ville du valgt av en 14-tommer PC skjerm, eller en 21 tommer PC skjerm? Tenker 21-tommeren egner seg best for bildevisning ja... (i tillegg til alt annet).

 

Kan ikke skjønne hvorfor det skal være negativt at en skjerm er stor. Du vil jo har så stort TV som mulig. Hvis du mener du ser pikslene kan du bare flytte mobilen 10 centimeter lenger vekk, så er bildet skarpt igjen :p

Lenke til kommentar
Skjermen på K700 blir jo skarpere en 6600 sin siden det er like mange piksler på litt mindre plass... dette er jo en fordel når du skal kikke på bilder.

Seriøst: Er det en fordel med en liten og skarp skjerm når du skal se på bilder?

 

Hva ville du valgt av en 14-tommer PC skjerm, eller en 21 tommer PC skjerm? Tenker 21-tommeren egner seg best for bildevisning ja... (i tillegg til alt annet).

 

Kan ikke skjønne hvorfor det skal være negativt at en skjerm er stor. Du vil jo har så stort TV som mulig. Hvis du mener du ser pikslene kan du bare flytte mobilen 10 centimeter lenger vekk, så er bildet skarpt igjen :p

men det blir jo litt annerledes når det er snakk om to mobilskjermer, og den største har lavere oppløsning enn den minste.. blir jo litt annerledes med pc skjermer. Men skjønner poenget ditt.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...