Gå til innhold

Hva syns dere om denne ->


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg bare lurte på hva dere synes om Denne hjemmesiden.

 

Noe jeg bær forandre på eller annet ?

 

Jeg lagde den til en Counter Strike klan, så de trenger vel et news system også ( off topic ) Vet dere om en link til en side med et enkelt news script i php som ikke bruker sql ?

 

Alle svar tas godt i mot :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eeeehm... sorry, men vil ikkje kalle det der ei ferdig side. Må da vel legge _litt_ arbeid i den, vel?

Svart+kvitt+rødt = ingen god kombinasjon at all.

Litt for skarpe kontraster, prøv med andre farger og begynn på nytt - få gjerne inn litt grafiske elementer også..

 

ang. newsscript:

http://www.cutephp.com <= der finner du sikkert et som passer ;)

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Oki .. Har dere noen forslag til farger og grafikk ( er ikke så veldig flink med html skjønner dere )

 

Ps: Tror ikke den linken funka ;)

 

En ting til, de ville helst ha en mørk side

Linken skal vere korrekt, så det er sikkert berre cutephp.com som sliter litt for tida ;)

 

Du seier du ikkje er så flink med html? Lær det da vel! ;)

 

http://www.w3schools.com er en superb plass å begynne.

Lenke til kommentar

Oki, men for å få runde kanter da, så må man ha et bakgrunns bilde. Men på min side er det jo bare tabeller :S Går det ikke ann å runde av de ?

Hvis ikke, hvordan plasserer jeg bilder i stede for tabeller, eller liksom plasserer bilder akkuratt der som tabellene er nå ?

Lenke til kommentar
Oki, men for å få runde kanter da, så må man ha et bakgrunns bilde. Men på min side er det jo bare tabeller :S Går det ikke ann å runde av de ?

Hvis ikke, hvordan plasserer jeg bilder i stede for tabeller, eller liksom plasserer bilder akkuratt der som tabellene er nå ?

Les grundig på linken eg gav deg, forstå litt html og CSS - så blir det å få runde kanter ikkje særlig vanskelig lenger ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...