Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er Nextgentel Bredbånd sånn 1GB i måneden dritt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved oppgradering til Telenor sine nyeste ADSL-abbonementer får en valget "automatisk påfyll" i forbruksmåleren. Etter dette kan en slette forbruksmåleren og glemme alt som har med kvoter å gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig at det er gratis nå ja.

Byttet fra Telenor rundt juletider fordi jeg ble lei av internettkvoten deres som kosta 99,- påfyll.

Hadde 10GB i måneden, var ikke nok for meg.

Skrevet

Det er utrolig hvor mange som skal svare "nei" når tusen andre har svart det samme tidligere i posten. Blir nesten som en telletråd dette. :ermm:

Skrevet
Kalles GB kvote.

Da kan man bruke en forbrukermåler å sjekke hvor mange GB man har igjen før linja blir nedgradert til ISDN fart.

Og påfyll for 99,-

Pr dags dato er det kun Telenor som har det.

Dette er bevisst løgn.

Her uttaler denne ^Th0mas^ at kvotepåfylling er gratis. Enkelte liker ikke at Telenor har suksess og prøver tydeligvis å sverte dem på alle måter.

^Th0mas^ er nå på min ignorerliste. Og vennligst ikke rediger innlegget jeg peker til, da blir det bare enda flauere for deg.

Skrevet

For de telenorbrukerene som var kunder FØR kvotene ble innført skal også ha motatt en oppgradering av sine linjer.

384/128kbit -> 704/128kbit

704/128kbit -> 2048/256kbit

Dette skal ha skjedd uten hopp i prisen.

Hvor mange som faktisk har fått dette har jeg ikke peiling på, men jeg veit såpass at kammeratene mine som var kunder før kvoteringen sitter nå og koser seg med 2Mbit uten pristillegg :)

Skrevet (endret)
Kalles GB kvote.

Da kan man bruke en forbrukermåler å sjekke hvor mange GB man har igjen før linja blir nedgradert til ISDN fart.

Og påfyll for 99,-

Dette er bevisst løgn.

Her uttaler denne ^Th0mas^ at kvotepåfylling er gratis. Enkelte liker ikke at Telenor har suksess og prøver tydeligvis å sverte dem på alle måter.

^Th0mas^ er nå på min ignorerliste. Og vennligst ikke rediger innlegget jeg peker til, da blir det bare enda flauere for deg.

Hvis du hadde lest litt vidre så sier han jo at det så å si IKKE er grense alikevel

Fint om du hadde lest hele kansje :ermm:

Tror han helle bryr seg om han kommer i ignore listen din ;)

Samme det.

Peker på dette:

Mulig at det er gratis nå ja.

Byttet fra Telenor rundt juletider fordi jeg ble lei av internettkvoten deres som kosta 99,- påfyll.

Hadde 10GB i måneden, var ikke nok for meg.

Tror trådstarter har fått svar på inlegget sitt så egentlig ikke vits å poste mer her,

Endret av insider
Skrevet
Kalles GB kvote.

Og påfyll for 99,-

Dette er bevisst løgn.

Kan trygt si han klebba der. Han prøver å fremstille at Telenor er dårlig, og at fordi han gikk i baret og gikk bort fra Telenor, så skal heller ingen andre få det. Sånn går det.

Nok en gang har vi sett at sannheten seirer. Litt av en måte å miste respekt på. For en frekk fyr!

Skrevet

Hvis du hadde lest litt vidre så sier han jo at det så å si IKKE er grense alikevel

Fint om du hadde lest hele kansje :ermm:

Hvis du ser på datoene, så ser du at han har vært klar over at det er gratis hele tidene:

^Th0mas^ uttaler:

22.3: -Kvotepåfylling er gratis.

17.4: -Kvotepåfylling koster 99 kr.

17.4: -Kvotepåfylling er muligens gratis.

Skrevet
Tror trådstarter har fått svar på inlegget sitt så egentlig ikke vits å poste mer her,

Utsklidning, flaming, drittoppførsel, dårlig topic og dette jeg nå quoter gjør at jeg herved stenger topicen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...